صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
کد خبر: 6726
گزارشگر: 2
۹۶۹
۰
۰
۳
نمایشگاه بین المللی اختراعات ورشو

موفقیت مخترعان ایرانی در ورشو

موفقیت مخترعان ایرانی در ورشو
مخترعان ایرانی در نمایشگاه بین المللی اختراعات ورشو موفق شدن در زیر دسته رباتیک مقام دوم این مسابقات رو به خود اختصاص دهند.

به گزارش آسیانیوز، IWIS بزرگترین رویداد در لهستان و یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی اروپا در زمینه نوآوری و اختراع است.

در دوره های گذشته، IWIS با حضور نمایندگان بسیاری از کشورهای آسیایی، آفریقایی، آمریکایی و اروپایی برگزار شد. سال گذشته مخترعان بین المللی و لهستانی بیش از ۴۰۰ اختراع ارائه کردند.

این راه حل‌ها یک نمای کلی از پیشرفت های فنی ارائه می دهند و برخی از آنها در عمل استفاده می شوند.

نمایشگاه بین المللی اختراعات ورشو هر ساله با سخنرانی ها و سمینارهایی در مورد حقوق مالکیت معنوی و اعطای حق ثبت اختراع همراه است.

اهداف اولیه نمایشگاه بین المللی اختراع ورشو ۲۰۲۱ عبارتند از: «نشان دادن دستاوردهای علمی دانشمندان و مخترعان لهستانی و غیر لهستانی در زمینه ارائه راه حل های جهانی در جهت رفع نیازهای انسانی» که مخترعان را قادر می سازد تا با سرمایه گذاران بالقوه ارتباط برقرار کنند.

در این نمایشگاه مخترعان میتوانند آخرین دستاورد های علمی - نوآوری و دستاوردهای خود را در ۱۲ دسته از محیط زیست و حفاظت از محیط زیست توسط مهندسی، ساخت و ساز، الکترونیک و صنایع نساجی و شیمیایی تا راه حل های نوآورانه پزشکی ارائه دهند.

مخترعان ایرانی در این دور از مسابقات موفق شدن در زیر دسته رباتیک مقام دوم این مسابقات رو به خود اختصاص دهند.

امسال به دلیل شیوع کرونا این مسابقات به صورت غیر حضوری برگزار شد. در این دوره از مسابقات فناوران ایرانی توانستند در بخش فناوری های نوین با اختراع ربات پرنده چند منظوره با قابلیت اجرای عملیات پرینت سه بعدی و ماشینکاری در محل. در رقابت با صدها مخترع، مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نمایند.

اعضای تیم : سولماز چرایی، احسان مرزبان، حمید مراد .مرتضی چمن آرا و سیما ویسی نژاد.رسول مرزبان و آرمین آهنربای .

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/4bi
اخبار مرتبط
در جشنواره علوم و اختراعات آمریکا، تیم مخترعین ایرانی توانستد با اختراع خود تحت عنوان ربات پرنده با قابلیت پرینتر سه بعدی در محل، مدال طلا را کسب نمایند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید