صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
کد خبر: 6728
گزارشگر: 213
۱۵۶۳
۰
۰
۳
توقف قطار و واکنش مسافران

مردم شیشه های مترو تهران را شکستند+فیلم

مردم شیشه های مترو تهران را شکستند+فیلم
امروز شنبه یکی از قطارها خط چهار در ورودی ایستگاه تئاترشهر به دلیل نفص فنی متوقف شد و مردم اقدام به شکستن شیشه ها کردند.

به گزارش آسیانیوز،  امروز شنبه، یکی از قطارها مترو واقع در خط چهار ورودی ایستگاه تئاترشهر به دلیل نفص فنی متوقف شد که مردم برای  ورود اکسیژن اقدام به شکستن شیشه‌های قطار کردند. 

فیلم این اتفاق را در ادامه ببینید:

 

 

در هر حال خبرگزاری دولتی ایرنا درباره نقص فنی در ایستگاه مترو این گونه نوشته است: بدلیل نقص فنی یکی از قطارهای خط چهار مترو تهران، نخستین روز هفته شهروندان تهرانی با ازدحام در ایستگاه‌های این خط همراه شد.

-----------------

بیشتر بخوانید:

«زاینده رود را پس بدین»!؛ شعار تجمع گسترده مردم اصفهان در اعتراض کشاورزان به بی‌آبی+فیلم

----------------------------------------------

حوالی ساعت هفت صبح امروز شاهد ازدحام و شلوغی در ایستگاه های اکباتان، میدان آزادی، انقلاب اسلامی و چهار راه ولیعصر بودیم و بسیاری از مسافران در خارج از قطارهای مترو چشم انتظار حرکت قطارها به سمت ایستگاه کلاهدوز بودند.

-----------------

بیشتر بخوانید:

تجمع گسترده «مالباختگان بورس»؛ «کشاورزان اصفهان» و معترضان اقتصادی شرکت ها

-------------------------------------------------

یکی از این مسافران گفت: بیش از ۲۰ دقیقه است که قطار در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی متوقف است و کسی پاسخگو نیست و مدام بلندگوهای ایستگاه اعلام می کند که نقص فنی در حال برطرف شدن است و از صبر و بردباری مسافران متشکریم.

وی اظهار داشت: وقتی که از ایستگاه میدان آزادی سوار قطار شدم بر خلاف روزهای گذشته مدام در ایستگاه ها قطارها متوقف بود و معلوم نیست مشکل امروز قطار چه بود.

اما مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه علت را نقص فنی یکی از قطارهای خط چهار در ایستگاه تئاتر شهر اعلام کرد.

علی عبداله پور گفت: در ساعت ۷:۱۵ امروز (شنبه) یکی از قطارها خط چهار در ورودی ایستگاه تئاترشهر به دلیل نفص فنی متوقف شد که توسط تکنسین های فنی به ایستگاه اعزام و مشکل قطار برطرف شد.

وی افزود: نقص فنی به مدت ۳۰ دقیقه به طول انجامید و هم اکنون حرکت قطارها در خط چهار بصورت عادی در جریان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: این نقص فنی از سمت غرب به شرق خط چهار به وجود آمده و از مسیر شرق به غرب مشکلی نبود و حرکت قطارها بدون وقفه در حال انجام بود.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران خط چهار مترو تهران اعلام کرد: ساعت ۷:۴۵ این مشکل برطرف شده و قطارها بدون هیچ مشکلی در حال اعزام است.

خط چهار مترو تهران از ایستگاه ارم سبز (غرب) آغاز و تا ایستگاه شهید کلاهدوز (شرق) پایتخت ادامه دارد و این خط یکی از خطوط پر مسافر ناوگان مترو تهران و حومه است./

https://www.asianews.ir/u/4bl
اخبار مرتبط
براساس گزارش ها در شبکه های اجتماعی صبح روز جمعه، ۲۸ آبان‌ماه، انبوهی از مردم اصفهان در کنار کشاورزان زحمتکش و محروم از آب استان، بر بستر خشک زاینده‌رود تجمع کرده‌اند و شعارهایی در دفاع از حق آبه خود سر دادند.
در حالی حرف و حدیث ها درباره برپایی تجمعات روز کارگر زیاد شده است که امروز رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت هشدار می‌دهم اگر کارگران به خیابان‌ها بیایند، رئیس مجلس و نمایندگان ناآشنا با مسایل کارگری و نمایندگانی که با کارگران سر ناسازگاری و غرض‌ورزی دارند، باید پاسخگو باشند.
یک دادگاه مردمی بین‌المللی در لندن قصد دارد وضعیت کشته شدگان و شکنجه های معترضان آبان ۹۸ را با حضور گروهی از شاهدان بررسی کند.
در پی صدور احکام طولانی در اغلب پرونده های کلان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، عده ای بی گناه همیشه قربانی می شوند و فاسدان سر سلامت به در می برند و سرانجام با مانور موضوعاتی مانند عدالت اقتصادی، سر و ته کارزار عدالت خواهی سر از ناکجا آباد درمی آورد..حال که طبق این قاعده، درباره «نیشکر هفت تپه» و محکومیت های نابرابر به این تکرار رسیده ایم، این مساله موردتوجه تحریریه «آسیانیوز» و سردبیر این رسانه قرار گرفت که بر آن شدیم تا به گوشه ای از روایت دادخواهی در پرونده کارخانه نیشکر هفت تپه بپردازیم.
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران، اختلال بنزین را ناشی از یک حمله سایبری گسترده اعلام کرد که همه چهار هزار و ۳۰۰ جایگاه سوختی در ایران را دچار وقفه در عرضه سوخت کرده است؛ این در حالی است که تصاویر شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که روی بیلبوردها پرسش های اعتراض آمیز نوشته شده است.
در حالی که خانواده‌های زنان جوانی که در اصفهان هدف تیراندازی پنهانی یک مرد قرار گرفته بودند، به روند رسیدگی به خصوص «آزاد شدن متهم به قید وثیقه» اعتراض کرده اند و گفته شده که این زنان در ایام اخیر با آسیب‌های روانی نیز مواجه شده اند.
در حالی که روز گذشته استاندار خوزستان حاضر به دیدار با کارگران معترض نشد، کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در ادامه‌های اعتراض‌های ۵ ساله خود به وضعیت این مجتمع، در یک تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری شهر شوش، عملکرد دولت ابراهیم رئیسی را «ضد مردمی و ضد کارگری» بیان کردند.
گزارش‌ها و ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می دهد که جشن پیروزی پرسپولیس در تهران و برخی شهرها منجر به تظاهرات و اعتراض شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید