صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۴۵
کد خبر: 6738
گزارشگر: 306
۵۷۲
۰
۰
۰
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد

اقشار دانشور در مجموعه بسیج و در قرارگاه علم و فناوری نقش‌آفرینی می‌کنند

اقشار دانشور در مجموعه بسیج و در قرارگاه علم و فناوری نقش‌آفرینی می‌کنند
ِیزد - سید محمد میرقانعی با اشاره به فعالیت 24 پایگاه علمی در استان یزد گفت: اقشار دانشور از جمله دانش آموز تا اساتید دانشگاه‌ها، متخصصین، طلاب و روحانیون، جامعه پزشکی، فرهنگیان و دانشجویان در مجموعه بسیج و در قرارگاه علم و فناوری نقش‌آفرینی می‌کنند ​
 
آسیا نیوز / یزد ؛ رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه به فعالیت مراکز رشد در استان یزد اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی و احیای مراکز رشد برای در استان یزد در دستور کار قرارگرفته و ان‌شاءالله با همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها هستیم تا بتوانیم این مراکز را راه‌اندازی کنیم.
 
سید محمد میرقانعی با بیان اینکه 750 هسته در مباحث علمی مثل دانش، فناور، گفتمان ساز علمی و توانمند ساز در سطح استان یزد ایجاد شده است، اذعان داشت: این هسته‌ها به‌عنوان نقاط قوت بسیار خوبی در مجموعه بسیج علمی استان یزد حضور دارند.
 
میرقانعی با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد، افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره از صبح روز یکشنبه در حسینیه ثارالله برگزار و تا روز دوم آذرماه ادامه دارد.
 
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد به اهداف جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه خودباوری علمی در بین فرهیختگان، شناسایی و تجلیل و تشویق و ترغیب سرآمدهای علم و فناوری در استان یزد، الگوسازی در سنین پایین و جوانان، هم‌افزایی و تعامل در بین اقشار دانشور، شناسایی استعدادهای علمی در استان و جریان سازی، گفتمان سازی و مطالبه گری‌های علمی و تخصصی از جمله اهداف مهم این جشنواره به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای تابستان آغاز شد، افزود: تا روز 20 آبان ماه مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بود که بیش از 230 اثر ارسال شد و در اختتامیه نیز از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

سید محمد جواد عرفانفر

اقشار دانشور در مجموعه بسیج و در قرارگاه علم و فناوری نقش‌آفرینی می‌کنند سید محمد میرقانعی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4bu
اخبار مرتبط
یزد - بمناسبت هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت در امامزاده سید جعفر محمد (ع) افتتاح شد
یزد - رضا معممی مقدم گفت : خداوند در قرآن به ما فرمان می‌دهد که آمادگی داشته باشید و تمام توان خود را آماده کنید بنابراین امروزه باید هم در زمینه جنگ سخت و هم در زمینه پدافند اجتماعی، اقتصادی و ... از آمادگی لازم برخوردار باشیم
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید