صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۳
کد خبر: 6743
گزارشگر: 213
۸۲۶
۰
۰
۴
گروهی مسوولیت حمله را به دلیل حمل سلاح با ماهان بر عهده گرفت

«علت» حمله سایبری به شرکت هواپیمایی ماهان

«علت» حمله سایبری به شرکت هواپیمایی ماهان
همچنانکه برخی از مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان پیامکی درباره «حمله سایبری» دریافت کرده‌اند و سایت این شرکت نیز از دسترس خارج شد؛ ضمن آنکه اعلام شده است این حمله به کنترل در آمده؛ گروهی در شبکه های اجتماعی آن را با ادعای عملیات تروریستی ماهان در حمل سلاح بر عهده گرفته اند.

به گزارش آسیانیوز، گفته شده که «حمله سایبری» به شرکت هواپیمایی ماهان؛ ماهان به کنترل در آمده است

خبرگزاری مهر گزارش داده است که برخی از مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان پیامکی درباره «حمله سایبری» دریافت کرده‌اند و سایت این شرکت نیز از دسترس خارج شده است.

امیرحسین ذوالانواری، مدیر روابط عمومی شرکت ماهان، با تایید خبر حمله سایبری به این شرکت، به خبرگزاری ایرنا، گفته است «تقریبا برای چندمین بار است که این حمله رخ می‌دهد و هر بار شرایط توسط شرکت کنترل شده است».

در همین حال، یک گروه با عنوان «هشیاران وطن» در اطلاعیه‌ای کوتاه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ادعا کرده است که این حمله را انجام داده و «مدارک محرمانه‌ای» درباره همکاری هواپیمایی ماهان با «فعالیت‌های مجرمانه» سپاه پاسداران به دست آورده است.

این گروه همچنین مدعی شده است که نیروی قدس سپاه پاسداران از شرکت ماهان برای پوشش نقل و انتقال سلاح استفاده می‌کند و این شرکت باید «هزینه سنگینی» برای همکاری خود با سپاه بپردازد.

 

ایالات متحده سال گذشته مدعی شد که ماهان ایر منتشر کننده سلاح های دردسرساز کشتار جمعی است و از تروریسم و حکومت مادورو حمایت می کند، همچنین گفته می شود که این شرکت هواپیمایی ویروس کرونا را گسترش می دهد!


https://www.asianews.ir/u/4bz
اخبار مرتبط
در حالی که گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در پایان نشست عمومی اکتبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که ایران و کره شمالی همچنان در فهرست سیاه باقی ‌می‌مانند و ترکیه هم در فهرست خاکستری است؛ احتمالا خرید و فروش ملک برای ایرانیان در این کشور را را مشکلاتی مواجه خوهد کرد.
یک خبرگزاری خارجی در گزارشی در حالی از درخواست مشترک تهران، مسکو و پکن برای همکاری با طالبان خبر داد که بسیاری از نخبگان و کارشناسان در داخل ایران مخالف ارتباط با طالبان هستند و بارها آن را اعلام کرده اند.
در حالی که نیروی هوایی ایالات متحده آزمایش موفقیت‌آمیز یک بمب پیشرفته ۲.۵ تُنی به نام جی‌بی‌یو ۷۲ در حمله به مراکز هسته‌ای ایران را علنی کرده است، شبکه تلویزیونی اسرائیل از اختصاص بودجه‌ برای آماده‌سازی نظامی اسرائیل با هدف حمله احتمالی به تاسیسات اتمی ایران خبر داد.
وزیر خارجه اسرائیل با اشاره به اینکه مذاکرات وین نتوانست جلوی برنامه هسته ای ایران را بگیرد، تاکید کرد که کشورهای دیگر همسایه راه ایران را پیش می گیرند و اوج‌گیری اسلام‌گرایی افراطی در افغانستان که همسایه پاکستانِ و دارای سلاح اتمی است، بحران امنیتی را وخیم‌تر خواهد کرد و ما دست روی دست نمی گذاریم!
در حالی که گزارش های رسیده از وقوع چند انفجار دیگر در کابل خبر داده است، داعش نیز مسوولیت این حملات را بر عهده کرفته است.
دادستان بحرین روز گذشته در گزارشی ادعا کرد که پس از بررسی همه موارد مربوط به اتهامات اشخاص و بانک‌های درگیر در این پرونده، بانک «المستقبل» و شش نفر از مقامات آن در بحرین، هم‌چنین بانک مرکزی ایران و چند بانک‌ ایرانی دیگر را مجرم شناخته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید