صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۴
کد خبر: 6763
گزارشگر: 213
۵۲۸۷
۰
۰
۳
ارائه طرح بهین کارت

شرایط دریافت »وام ۵۰ میلیونی» بانک سپه

شرایط دریافت »وام ۵۰ میلیونی» بانک سپه
بانک سپه با ارائه طرح «بهین کارت» وام خرید کالا به متقاضیان ارائه می‌دهد.

به گزارش آسیانیوز، بانک سپه با ارائه طرح «بهین کارت» وام خرید کالا به متقاضیان ارائه می‌دهد. وام‌های خرید کالا به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد با بانک سپه اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

این طرح مانند سایر وام‌های خرید کالا به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد با بانک سپه اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

 

شرایط دریافت »وام ۵۰ میلیونی» بانک سپه asianews

شرایط دریافت بهین کارت چیست؟


برای دریافت بهین کارت سپه ابتدا باید در نزد شعبه‌های بانک سپه دارای حساب باشید. سپس توسط بانک بررسی می‌شود که یک‌وقت چک برگشتی یا قسط معوق نداشته باشید. همچنین نکته مهم این طرح این است که برخلاف سایر کارت‌های اعتباری فاقد آبونمان است. همچنین این کارت دارای اعتبار یکساله است.

سود و بازپرداخت این طرح چقدر است؟

این طرح همانند سایر تسهیلات در قالب کارت اعتباری با سود ۱۸ درصد که نرخ مصوب بانک مرکزی است، عرضه می‌شود و باید بدانید بازپرداخت آن هم ۳۶ ماهه است./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/4cj
اخبار مرتبط
آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد از شعبه سیدالشهدا(ع) تهران بازدید کرد.
مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران ارشد در بازدید از شعبه مستقل نگین با تأکید بر اهمیت بازاریابی در شناسایی و جذب مشتریان شاخص خواستار تقویت تیم بازاریابی مستقر در شعب بانک شد.
آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه کمک به تولیدکنندگان واقعی و پرداخت تسهیلات به مشتریان خوش‌نام و خوش‌حساب را در اولویت ارکان و فرآیندهای اعتباری بانک سپه دانست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید