صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۰۲:۳۵
کد خبر: 6773
گزارشگر: 213
۷۱۱
۰
۰
۱
یادداشت/دکتر مهدی کریمی تفرشی

ضرورت «بسته بندی» در صنایع غذایی

ضرورت «بسته بندی» در صنایع غذایی
در سال های اخیر غذایی صنایع از رشد خوبی در زمینه بسته بندی برخوردار بوده است که با افزایش سطح دانش و فناوری و حضور در نمایشگاه های بین المللی و درک درست از فناوریهای روز دنیا، بی تردید قدم های موثرتری برداشته خواهد شد.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز، خوشبختانه در سالهای اخیر از رشد خوبی در زمینه بسته بندی در صنایع غذایی برخوردار بوده ایم که با افزایش سطح دانش و فناوری و حضور در نمایشگاه های بین المللی و درک درست از فناوریهای روز دنیا بی تردید قدم های موثرتری برداشته خواهد شد.

همچنین با پیوستن ایران به سازمان جهانی بسته بندی (WPO) افق روشنی به روی صنعت بسته بندی کشور گشوده شده است که باید از این فرصت به نحو شایسته ای بهره گیری شود.

صنایع غذایی گلها asianews
صنایع غذایی گلها بویژه در سالهای اخیر حرکت رو به رشدی را در زمینه توسعه فناوری و به روز نمودن بسته بندی محصولات مطابق با استانداردهای جهانی و خواست و نیاز مشتریان همگام با پیشرفت تکنولوژی انجام داده و توانسته پاسخگوی سلایق و خواست مصرف کنندگان فهیم و هوشمند خود باشد و به این ترتیب با رشد ارزش افزوده توانسته حضور موفق خود را در بازارهای داخلی و خارجی تثبیت کند.

----------------------

بیشتر بخوانید:

نوسان ارز و سیاستگذاری نامناسب دولت؛ «تهدیدات» صنعت غذا هستند
--------------------------------------------------------------------------

هدف و خط مشی اصلی صنایع غذایی گلها حرکت رو به جلو در مسیر فناوری تولید و ارتقاء بسته بندی و حفظ و ارتقاء کیفیت و پایشمداوم نیازها، نظرات و خواست مشتریان جهت جلب رضایت مصرف کنندگان است.

به ویژه با توسعه وسایل ارتباط جمعی سطح آگاهی مصرف کنندگان بالا رفته و احترام به سلایق و خواست مشتریان همواره در اولویت برنامه های ما بوده است. توسعه صادرات و ایجاد بازارهای صادراتی جدید از دیگر برنامه های آتی این مجموعه می باشد.

صنایع غذایی گلها از پیشگامان عرضه محصولات با بسته بندی گریندر یا درب آسیابی در ایران است و با هدف ایجاد اطمینان خاطر در مصرف کننده در خصوص خلوص بالای محصولات و حفظ عطر و طعه و کیفیت بالای ادویه جات و چاشنی های غذایی و در عین حال عرضه بسته بندی با طراحی نوین و مطابق با استانداردهای جهانی در زمینه تولید و عرضه این نوع محصولات گام برداشته و علیرغم مشکلاتی که تحریم ها و چالش های تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان ایجاد کرده تلاش نموده که همچنان در زمینه حفظ کیفیت و کمیت بالای محصولات اهتمامی ویژه ورزد و رضایت مصرف کنندگان عزیز را سرلوحه کار خود قرار دهد. چرا که همواره بر این اعتقاد استوار است که ایرانی لایق بهترین هاست./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/4ct
اخبار مرتبط
رژیم غذایی هر فرد باید حاوی مقدار زیادی ازمیوه‌ها، سبزیجات، غلات و حبوبات باشد. تنوع غذاها باید شامل غذاهایی که سرشار از کربوهیدرات پیچیده، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی، مواد غذایی کم چرب و بدون کلسترول باشد که می‌توان آن‌ها را از محصولات تازه و محلی تهیه کرد.
بازار های هیجانی و نوسانات لحظه ای قیمت ها مهم ترین دغدغه مردم در سال های اخیر بوده است و برای ارزیابی این موضوع نخست باید بدانیم که چه میزان از نابسامانی های بازار داخلی را می توان گردن تحریم ها انداخت و آیا واقعا سیاست های دولت آمریکا تعیین کننده شرایط اقتصادی ما بوده است؟
در سال های اخیر صنعت غذا با چالش‌هایی همچون کمبود مواد اولیه، افزایش قیمت و کاهش موجودی انبارها مواجه است و نوسانات نرخ ارز و دستورالعمل‌های مختلف و بدون برنامه قبلی؛ همراه با سیاست های نامناسب دولت از جمله مواردی است که در ایجاد این چالش ها نقش اساسی داشته است.
با افزایش قیمت ارز و تأثیر پذیری تمام کالاها قدرت خرید مردم در مقایسه با سال های گذشته کاهش قابل توجهی یافته است؛ از این‌رو خیلی از مردم به دنبال کالاهایی هستند که قیمت تمام شده پایین تری دارد؛ در حالی که تولیدکنندگان برای آن‌که مشتریان خود را حفظ کنند و در بازار باقی بمانند از کیفیت و وزن محصولات خود کاستند!
صنایع غذایی گلها با دارا بودن بیش از ۳۵۰ نوع محصول دارای بالاترین تنوع محصول در سبد غذایی خانوار است و بیشترین گواهینامه های ملی و بین المللی و جوایز و افتخارات را در کشور کسب کرده است.
برنج قهوه ای رژیم غذایی کامل و معجزه آسایی است و در اکثر نقاط دنیا برنج جزو غذای روزانه افراد به شمار می رود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید