صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۹
کد خبر: 6839
گزارشگر: 306
۷۲۷
۰
۰
۰
معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد

سلسله نشست های بیان (بیان آسیب های نهان)در یزد برگزار می شود

سلسله نشست های بیان (بیان آسیب های نهان)در یزد برگزار می شود
یزد - معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: جلسات سلسله نشست های بیان به صورت واقعی و مجازی برگزار می شود
آسیا نیوز / یزد ؛ محمد نعیمی نژاد گفت: این سلسله نشست ها با هدف توانمند سازی مشاورین مدارس و والدین با تاکید بر جرایم جنسی برگزار می شود. 
وی با بیان اینکه تمامی این نشستها از  چهارشنبه 3 آذر ماه شروع می شود افزود: جلسه دوم از سلسله نشست های بیان با موضوع مدیریت استفاده از فضای مجازی ازساعت 10 الی 12 و با حضور محمد علی عبداللهی از اساتید حوزه سواد رسانه استان برگزار می شود.
نعیمی نژاد تصریح کرد: نشست سوم با موضوع نقش مشاوران در فرآیند میانجی گری کیفری با تاکید بر جرائم جنسی با حضور دکتر محمد فرجیها عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران از ساعت 12 الی 14 برگزار می شود.
وی اضافه کرد: نشست چهارم از سلسله نشست های بیان نیز مشارکت والدین در فرآیند میانجی گری کیفری با تاکید بر جرائم جنسی با حضور دکتر محمد فرجیها عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران از ساعت 18 الی 20 برگزار می شود.
معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: این نشست ها در بستر فضای مجازی از طریق پیج عدلیه یزد به نشانی adlieh_yazd2  در فضای اینستاگرام برای عموم قابل استفاده می باشد.
وی افزود: همچنین برای مشاورین، مربیان ، والدین و ... این نشست ها در فضای شبکه شاد به نشانی shad.ir/yazdedu در دسترس می باشد.
نعیمی نژاد گفت: سلسله نشست های بیان با مشارکت دادگستری کل استان،اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.
وی اظهار داشت: موضوعات و مباحث نشست ها براساس اطلاعات پرونده های قضایی و جرایم جنسی شایع در نوجوانان انتخاب می شود .
معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال ۱۲نشست از سلسله نشست های بیان در استان برگزارخواهد شد.
[۸:۰۲ قبل‌ازظهر, ۱۴۰۰/۹/۳] ⁦+98 913 850 6393⁩: نماینده محترم شهرستان های میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با رئیس و همکاران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد دیدار کردند
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد : نماینده محترم شریف شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد با نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار نوروزی ضمن تشریح وظایف سازمان تعزیرات حکومتی و ارائه گزارش عملکرد ، در خصوص طرح نظارتی سند تحولی سازمان توضیحاتی را بیان نمود .
در ادامه این دیدار دکتر سید جلیل میر محمدی ضمن تشکر از عملکرد خوب اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد ، خواستار نظارت های بیشتر و باز خورد آن در سطح جامعه شد .

سید محمد جواد عرفانفر

سلسله نشست های بیان (بیان آسیب های نهان)در یزد برگزار می شود ,  محمد نعیمی نژاد  معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4ej
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف کالای تقلبی در سطح بازار خبر داد
یزد - همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مسئول واحد گردشگری و اردویی سپاه الغدیر با مدیرکل زندانهای یزد دیدار و گفتگو کرد
​ یزد - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از افزایش ورودی پرونده های تخلفات حوزه های قاچاق کالا و ارز ، بهداشت و درمان و کالا و خدمات طی 8 ماهه سال جاری نسبت به مشابه سال قبل خبر داد
یزد - بازرسی از کارخانه های تولید شن و ماسه با حضور بازرسان این اداره کل و دیگر دستگاه های نظارتی صورت پذیرفت
یزد - ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن با حضور محمدرضا حدادزاده به عنوان رئیس هیئت مدیره ‌و سایر اعضا برگزار شد ​
یزد - ناامیدی که در جوانان وجود دارد منجر به بی اعتمادی به ساختارهای حاکمیتی و مسئولان و حتی اعتماد بین خود مردم شده است
یزد - معاون دادستان یزد به همراه جمعی از قضات با حضور در زندان مرکزی یزد ضمن عرض حضوری با مددجویان بررسی مشکلات قضایی آنها با تقلیل در حکم و مرخصی منجر به آزادی کثیری موافقت نمودند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید