صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۵ آذر ۱۴۰۰ / ۰۱:۴۹
کد خبر: 6868
گزارشگر: 213
۱۰۳۴
۰
۰
۶
بارنشستگان گفتند اجازه نمی دهیم حقوق حقه ما نابود شود

خارج شدن لایحه «دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» از دستور کار مجلس؟

خارج شدن لایحه «دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» از دستور کار مجلس؟
جمعی از بازنشستگان مطلع شده اند که پنجاه نماینده مجلس در حال جمع آوری امضا برای از دستور کار خارج کردن لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی هستند.

به گزارش آسیانیوز، جمعی از بازنشستگان گفتند مطلع شده ایم که حدود پنجاه نماینده مجلس شورا در حال امضا جمع کردن هستند تا لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را از دستور کار مجلس خارج کنند.

------------------------

بیشتر بخوانید:

به صراحت به مجلسیان می گوییم: همسان سازی را اجرا کنید!
----------------------------------------------------

 ایلنا نوشت گفته می‌شود که برخی نمایندگان مجلس در حال امضا جمع کردن برای خارج کردن لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی از دستور کار هستند.

این در حالی است که این اقدام مخالف اصل 29 قانون اساسی است.

این بازنشستگان با بیان اینکه این اقدام مخالف اصل 29 قانون اساسی و برنامه ششم توسعه است، تاکید کردند: همسان‌سازی که بعد از سال‌ها غفلت و کوتاهی دولت‌ها اجرا شد، برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران همه‌ی صندوق‌ها، دستاورد بزرگی است و اجازه نمی‌دهیم نمایندگان مجلس حقوق حقه‌ی بازنشستگان و این دستاورد تاریخی را نابود کنند.

------------------

بیشتر بخوانید:

اجرای دائمی شدن همسان‌سازی از آبان ماه ۱۴۰۰

-----------------------------------------

بازنشستگان تاکید کردند: لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی باید با فوریت بالا تصویب شود./

https://www.asianews.ir/u/4fc
اخبار مرتبط
بازنشستگان 3 صندوق تامین اجتماعی، کشوری و لشکری مطلبات خود را از نمایندگان مجلس برشمردند و صراحتا خواهان اجرای لایحه همسان سازی شدند.
فراخوان ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان تامین اجتماعی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) منتشر شد و در آن تحت شرایطی بازنشستگان می توانند نسبت به بیمه خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.
ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که از ابتدای آبان ماه آغاز شده است، یکشنبه، ۳۰ آبان به پایان می‌رسد.
قضات دیوان عدالت اداری مبتنی بر یک دادنامه، با دخالت دولت در مناسبات روابط کار و تامین اجتماعی مخالفت کرد.
براساس اعلام تامین اجتماعی پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 99 از امروز آغاز شده است.
رئیس کانون بازنشستگی استان تهران در حالی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سخن گفت که خبر اعطای بسته حمایتی را رد کرد؛ همچنین آخرین وضعیت پرداخت وام به همه بازنشستگان نیز مشخص شده است.
در پی افزایش انتقادها نسبت به واگذاری بانک رفاه و مختل شدن روند پرداخت حقوقی بازنشستگان یک فعال کارگری گفت بانک رفاه حق‌الناس کارگران و در هر دوره‌ای تصمیماتی که دولت‌ها درمورد منابع تامین اجتماعی می‌گیرند بر نگرانی صاحبان اصلی این دارایی‌های سازمان می‌افزاید.
در حالی که پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان کشوری به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی در سایت پرداخت می شود، به تازگی مهلت ثبت نام آن تمدید شده است.
در حالی که شنیده ها حاکی از وصول بدهی دولت به تامین اجتماعی است، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تهران از ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تا پایان آبان ماه خبر داد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه، برای بازنشستگان استان در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته و تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید