صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۱
کد خبر: 6946
گزارشگر: 213
۲۲۹۹
۰
۰
۲
محاکمه گیزیلین مکسول به اتهام کارچاق کنی و قاچاق دختران

آغاز محاکمه یک «هیولا» به دلیل «دلالی سکس»

آغاز محاکمه یک «هیولا» به دلیل «دلالی سکس»
محاکمه گیزیلین مکسول به اتهام کارچاق‌کنی و همدستی در بهره‌کشی جنسی از دختران دادگاهی می‌شود؛ این در حالی است که یکی از چهار شاهد کلیدی دادگاه او را "هیولا و شیطان مجسم" خوانده است.

به گزارش آسیانیوز، محاکمه گیزیلین مکسول، دست راست جفری اپستین، در نیویورک آغاز شده است. مکسول به اتهام کارچاق‌کنی و همدستی در بهره‌کشی جنسی از دختران نابالغ دادگاهی می‌شود. یکی از چهار شاهد کلیدی دادگاه او را "هیولا و شیطان مجسم" خوانده است.

تا چند سال قبل، گیزلین مکسول، چهره ثابت پارتی‌های مجلل منهتن بود. مجله "ونیتی‌فر" حتی یک بار او را "جالب‌ترین، متفاوت‌ترین و باحال‌ترین" مهمان یکی از جشن‌ها معرفی کرد. این فرد اما از تابستان ۲۰۲۰ در زندان بروکلین است؛ به اتهام دلالی سکس و همدستی در تشکیل حلقه فحشا از دختران نابالغ.

به نقل از دویچه وله، دادگاه مکسول در حالی آغاز به کار کرده که چهار بار تلاش وکیل مدافع او برای آزادی به قید وثیقه ۲۸ میلیون دلاری به جایی نرسید.

گیزیلین مکسول asianews گیزیلین مکسول

 

اپستین، بانکدار ثروتمند نیویورکی که دهه‌ها از دختران زیر هجده سال در استخرپارتی و محافل عیش و نوش سوءاستفاده می‌کرد، سال ۲۰۱۹ در بازداشتگاه خودکشی کرد و کارش به محاکمه نکشید. مکسول به عنوان نزدیک‌ترین فرد به اپستین، به کارچاق‌کنی و جور کردن دختر برای مهمانی‌های او متهم است.

خانم استراوس، دادستان نیویورک می‌گوید: «این مکسول بود که دخترها را به دام می‌انداخت؛ دخترهایی که بعضی‌شان ۱۴ سال بیشتر سن نداشتند. مشارکت او تنها به معرفی دختران محدود نمی‌شد بلکه در مواردی مستقیما در آزارهای جنسی آنها شرکت داشت.»
 
مستندات پرونده مکسول، سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ را در بر می‌گیرند.

قاضی استراوس می‌گوید: «در این دوره، مکسول و اپستین به طور سیستماتیک دخترهای نابالغ را گول می‌‌زدند. مکسول با آنها دوست می‌شد، به سینما یا سفر و خرید دعوت‌شان می‌کرد و در نهایت دخترها را به ازای هدایا یا امکاناتی که از اپستین می‌گرفتند مدیون می‌کرد. آنها را گام به گام به سمتی می‌کشاند که تعرض جنسی برایشان امری عادی به نظر برسد.»

دادگاه نیویورک برای اثبات اتهامات مکسول، چهار شاهد کلیدی را احضار کرده است. یکی از این شهود، ماریا فرمر نام دارد که در سال ۱۹۹۶ نخستین شکایت قضایی علیه اپستین را ارائه کرد. او گفته است: «من چند مرتبه با گیزلین در ماشین بودم. او می‌گفت دنبال مدل است و از راننده می‌خواست جلوی مدرسه‌ها و پارک‌ها نگهدارد و به دخترهایی که چشمش را می‌گرفتند شماره تلفن می‌داد. بعضی از آنها را بعدا در خانه‌اش دیدم.»

ویرجینیا جوفری که یکی از شاکیان این پرونده است، مکسول را "هیولایی" بدتر از اپستین و "شیطان مجسم" خوانده است. او پیش‌تر گفته که اپستین او را زمانی که ۱۷ ساله بود، به شاهزاده اندرو، پسر دوم ملکه بریتانیا قرض داد.

سارا رنسم نیز یکی دیگر از شهود است که گفته مکسول و اپستین در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ به او قول دادند که هزینه تحصیلش را می‌دهند به این شرط که اپستین و دوستانش را از نظر جنسی ارضا کند.

اپستین که یک بار در سال ۲۰۰۸ با شکایت ۲۴ دختر دستگیر شده بود، در جریان یک توافق سوال برانگیز با دستگاه قضایی و پرداخت غرامت به قربانیان، محکومیتی سبک به مدت ۱۸ ماه دریافت کرد. قضات البته اسم او را به عنوان "پاانداز" در فهرست جرایم آمریکا درج کردند ولی او بعد از ۱۳ ماه به خاطر "رفتار مناسب" آزاد شد.

اپستین دوستان زیادی در حلقه سیاستمداران و سرمایه‌گذاران داشت. بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت و بیل کلینتون و دونالد ترامپ، روسای جمهوری سابق آمریکا از جمله آنها هستند.

گیزلین مکسول ۵۹ سال دارد و ادعای بی‌گناهی کرده است. اگر دادگاه نیویورک او را مجرم بشناسد، تا ۳۵ سال زندان در انتظارش خواهد بود.

گیزیلین مکسول متولد ۲۵ دسامبر 1961 از اشراف بریتانیایی و کوچکترین فرزند رابرت مکسول ، است.

وی پس از مرگ پدرش در سال ۱۹۹۱ به آمریکا نقل مکان کرد و از نزدیکان جفری اپستین سرمایه‌دار و متعاقباً مجرم جنسی محکوم شده، شد. ماکسول با اتهامات مداوم در مورد تهیه و قاچاق جنسی دختران زیر سن برای اپستین و دیگران روبرو شده‌ است./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/4hj
اخبار مرتبط
مردان نمی‌توانند از هر زنی که بخواهند خواستگاری کنند، زیراکه در این زمینه موانعی وجود دارد.
مدیر وب‌سایت دیوار، به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» به «سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل» محکوم شده است.
دختر جوانی با مراجعه به پلیس تهران درباره اغفال شدنش از سوی یک مرد در سایت همسریابی توضیحاتی داد و طرح شکایت کرد.
یک کارشناس امور خانواده و زنان با اشاره به اینکه فقدان گفت‌وگو در خانواده‌ها یکی از مسائلی است که منجر به خشونت خانگی می‌شود، گفت: زنان نباید به هیچ وجه خشونت را تحمل کنند و درباره خصوصیات زنان خشونت دیده توضیحاتی داد.
عادات روزانه سالم می‌تواند به کاهش خطر دچار شدن به سرطان پستان کمک کند؛ ضمن آنکه غیر از دریافت قابل توجه فیبر، یک سوم رژیم غذایی بهتر است به پروتئین بدون چربی مانند مرغ یا ماهی اختصاص داده شود؛ اما چه کارهای دیگری باید برای دوری از این سرطان مرگبار انجام داد؟
رئیس پلیس فتای استان کرمان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت برای زنان تنها خبر داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید