صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۹
کد خبر: 6963
گزارشگر: 213
۱۹۰۱
۰
۰
۷
سال ها اصرار بی نتیجه برنامه خندوانه برای خنداندن

آیا برنامه سفارشی «خندوانه» می توانست مردم را بخنداند؟چرا جناب خان از مردم اصفهان عذر خواهی کرد؟+فیلم

آیا برنامه سفارشی «خندوانه» می توانست مردم را بخنداند؟چرا جناب خان از مردم اصفهان عذر خواهی کرد؟+فیلم
در حالی که براساس دیدگاههای کارشناسان برنامه های تلویزیونی، برنامه «خندوانه» در بخش های بسیاری با توسل به حالات تصنعی معمول در برنامه های سفارشی، تظاهر به خنداندن مردم می کرد؛ محمد بحرانی «جناب خان» عروسک گردان این برنامه در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی برای دلجویی با مردم اصفهان صحبت هایی کرد.

 به گزارش آسیانیوز، جناب خان در ویدیویی بابت حرف‌هایش در برنامه خندوانه از مردم اصفهان عذرخواهی کرد.

محمد بحرانی «جناب خان» در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی نوشت: سلام حرف بیشتری برای گفتن ندارم.امیدوارم از من دلگیر نباشین و کم‌سوادی و بیان ناقص ما رو ببخشین و حلال کنین(خبرآنلاین)

این در حالی است که براساس دیدگاههای کارشناسان برنامه های تلویزیونی، برنامه خندوانه در بخش های بسیاری با توسل به حالات تصنعی تظاهر به خنداندن مردم داشت که اغلب با ایجاد لبخندهای کاذب و دست زدن های متوالی توسط مردم حاضر در استودیو، با اصرار قرار بود فضایی خنده آور مهیا کند که این مساله برای اقشار اهل فکر جامعه محرز شده است.

که البته تنها بخش طنز و اجرای مورد قبول برنامه، عروسک گردانی جناب خان و سخنان انتقادی وی درباره مسایل مختلف جامعه بود./(آسیانیوز)

 

 

آسیانیوز و خبرآنلاین
https://www.asianews.ir/u/4hy
اخبار مرتبط
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید