صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۹
کد خبر: 7028
گزارشگر: 306
۵۵۶
۰
۰
۰
دستور فانتزی شهردار یزد

برگ‌های پاییزی را برای عکس‌های یادگاری مردم نگه دارید

برگ‌های پاییزی را برای عکس‌های یادگاری مردم نگه دارید
یزد - شهردار شهر جهانی در اقدامی قابل توجه از نیروهای شهرداری خواسته که برگ‌های پاییزی را در بوستان‌های مشخص شده جمع‌آوری نکنند تا مردم بتوانند عکس‌های یادگاری بگیرند
 
آسیا نیوز / یزد ؛ همه ساله بسیاری از افرادی که علاقه به گرفتن عکس‌های یادگاری دارند به انتظار پاییز می‌نشینند تا بتوانند تصاویری با تم‌های پاییزی از خود ثبت کنند و در آلبوم خاطرات خود نگاه دارند.
با وجودی که این روزها تصاویر موبایلی جایگزین عکس‌های چاپی را گرفته اما عکس‌های پاییزی همچنان از جمله تصاویری است که بسیاری از افراد اقدام به چاپ و نگهداری آن در آلبوم می‌کنند.
میزان علاقه به عکس‌های پاییزی به حدی رسیده که امروزه یکی از تم‌های اصلی آتلیه‌ها در نقاط مختلف کشور عکس‌های پاییزی شده و برخی تصاویر طبیعی و برخی دیگر از قالب‌های آماده برای این منظور استفاده می‌کنند.
با این وجود اما مشکلی که هر ساله موجب ناراحتی و آزردگی خاطر شهروندان در این زمینه می‌شد، جارو کردن برگ‌های پاییزی به صورت روزانه بود، موضوعی که سبب می‌شد امکان ثبت تصاویر پاییزی با پس‌زمینه برگ‌های زرد ریخته شده بر روی زمین برای مردم به وجود نیاید.
این موضوع با وجودی که چندان مهم به نظر نمی‌رسید اما تقریبا به موضوعی غیرقابل حل برای بسیاری از شهروندان تبدیل شده بود و کم کم همه به آن عادت کرده بودند ولی صدور دستوری از سوی شهردار جوان یزد همه را در این زمینه متعجب کرد.
«برگ‌های پاییزی را جارو نکنید»؛ این دستوری است که « ابوالقاسم محی الدینی » شهردار یزد صادر کرده و از نیروهای شهرداری خواسته برگ‌های پاییزی را در بوستان‌های هفتم تیر، غدیر، آزادگان، وحشی بافقی، طوبی و رودخانه مرکزی جارو نکنند تا مردم بتوانند اقدام به ثبت عکس‌های یادگاری خود کنند.
این دستور شهردار یزد علاوه بر اینکه زمینه خوشحالی بسیاری از عکاسان و شهروندان را فراهم کرده، زیبایی بسیار خاصی هم به نقاط اعلام شده بخشیده و تم شهر یزد را کاملا پاییزی کرده است.

 

برگ‌های پاییزی را برای عکس‌های یادگاری مردم نگه دارید , ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4jo
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید