صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۵
کد خبر: 7055
گزارشگر: 213
۴۸۸۶
۰
۰
۴
شایعه جدایی آیا پایان یافت

نخستین تصاویر جنجالی بهاره رهنما و همسرش بعد از اخبار طلاق+عکس

نخستین تصاویر جنجالی بهاره رهنما و همسرش بعد از  اخبار طلاق+عکس
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.

تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.

به گزارش آسیانیوز، بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند. وی که به هر قیمتی تلاش می کند دیده شود در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرد که باعث واکنش تند بازیگران و مردم شد . وی در این مدت با شایعه طلاق مجددش نیز روبرو شد اما همسر رهنما با انتشار یک عکس این شایعه را تکذیب کرد.

تا کنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی وی است که بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.

رهنما چهره پر حاشیه این روز های اینستاگرام استه! ثروتی که بهاره خانم داره نتیجه سی سال زحمت نیست بلکه نتیجه تنها چند سال فعالیت در اینستاگرام است که با تبلیغات گسترده از هرر چیزی توانست درآمد هنگفتی را به دست آورد.


طلاق بهاره رهنما دروغ بود؟! 15 آذر 1400
این موضوع را در ادامه باز تر می کنیم، اما موردی که این روز بیشتر حرف و حدیث دار شده جریان تولد این خانم است. رهنما بعد از اینکه به تنهایی ترکیه رفته بود وقتی که برگشت از طرف خانواده اش سورپرایز شد اما از آن جایی که این خانم دیگر راه و ترفند حاشیه سازی و جذب فالوور را یاد گرفته ابتدا حرفی از حاجی نزد (این در صورتی است که رهنما راه به راه از همسرش عکس و فیلم میزاره اما اینبار نه)!

نخستین تصویر جنجالی بهاره رهنما و همسرش بعد از شایعه طلاق+عکس 16 آذر

بعد از چند روز هم که در راستای به بار نشستن نتایج این شایعه پراکنی شوهر را آنفالو هم کرده بود و باز به همین دلیل حاجی هم هیچ واکنشی برای تولد رهنما نشان نداد و خیلی ها حدس زدند که شاید این زوج از هم طلاق گرفته اند و حتی این خبر را خیلی از خبرگذاری ها هم گذاشتند. حالا بعد اینکه امین فردین خبرنگار جنجالی در اینستاگرام گفت بهاره و حاجی از هم جدا شده اند، حاجی جان بلافاصله عکس دو نفرشونو در همان تولد پست کرد و متنی عاشقانه هم در کپشن نوشت./

خانه فوتبال
https://www.asianews.ir/u/4kd
اخبار مرتبط
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید