صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۳
کد خبر: 7120
گزارشگر: 213
۶۶۱
۱
۰
۴
اهالی رسانه در انجام مسوولیت محتاج دیگران نیستند

رفتار «شرم آور» شرکت دخانیات با خبرنگاران!

رفتار «شرم آور» شرکت دخانیات با خبرنگاران!
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اینستاگرام نوشت: در معارفه رییس شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار دادند؛ نمی‌دانم این طنز ماجرا بوده یا واقعا عزیزان زیادی در نقش خود فرورفته اند!
به گزارش آسیانیوز، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اینستاگرام نوشت: در معارفه رییس شرکت دخانیات به خبرنگاران سیگار دادند. نمی‌دانم این طنز ماجرا بوده یا واقعا عزیزان زیادی در نقش خود فرورفته اند! دوستی می‌گفت خدارا شکر روابط عمومی شرکت دخانیات، در ستاد مبارزه با مواد مخدر همین مسئولیت را ندارد و مراسم مشابه را آنجا برگزار نکرده است! خلاصه درباره این اتفاق چیزی نمی‌توان گفت جز تاسف!

 خبرنگاران حاضر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران خبر داده‌اند که در این مراسم به هر خبرنگار یک باکس سیگار بهمن اهدا شده است!

روابط عمومی شرکت دخانیات ایران هم درباره این اتفاق عذری بدتر از گناه آورد و توضیح داد که این یک اقدام مرسوم و سالانه است و به مدیریت جدید سازمان ارتباطی ندارد!

 کشورهای جهان در حال حرکت به سمت محدود و ممنوع کردن مصرف سیگار و دخانیات هستند و حتی اخیر نیوزلند در حرکتی بی‌نظیر اعلام کرد که فروش سیگار به نسل‌های آینده را ممنوع می‌کند، بعد شرکت دخانیات ایران به خبرنگاران سیگار هدیه می‌دهد! اگر این خجالت‌آور و شرم‌آور نیست پس چیست؟!

خبرنگاران هیچگاه در انجام رسالت خود به دست دیگران نگاه نکرده اند حالا چه رییس بانک مرکزی باشد چه دخانیات چه مردم کوچه و بازار.

هدیه تان پیشکش خودتان./
انتخاب
https://www.asianews.ir/u/4m6
اخبار مرتبط
معاون آسیایی دیدبان حقوق بشر گفت شیوه‌نامه جدید طالبان برای رسانه‌ها در کنار تهدیدهای روز افزون خبرنگاران «نشان‌دهنده تلاش گسترده طالبان برای خاموش کردن انتقادها» و از بین رفتن فضا برای کار و فعالیت هنری زنان است.
تقویم را که ورق می زنیم به روز ۱۷ مردادماه روز خبرنگار می رسیم؛ روزی که شاید بتوان گفت به دلیل آنکه کسی نمی تواند درد دل این قشر را بازگو کند، روزی فراموش شده باشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به معاون بهداشت خواستار بررسی و اعلام گروه های جدید هدف واکسیناسیون و شروع تزریق به گروه های جدید به مناسبت روز عید سعید غدیر شد.
وزیر خارجه آمریکا در توئیتی به گفت‌وگویش با مسیح علی‌نژاد اشاره کرد و مدعی شد که ایالات متحده تلاش‌هایی را که برای ساکت کردن یا مرعوب کردن خبرنگاران صورت می‌گیرد، تحمل نخواهد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
کریم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
0

چقدر سطح روزنامه پایین اومده و خبر کم داره که این خبرها رو منتشر میکنه. کارخانه مینو که نرفتن، شرکت دخانیات رفتن. بهمن هم یه برند ملی و تولید داخله. این شمسایی هنوز فرق ستاد قاچاق رو با یه شرکت تولیدی که وظیفه اش تولید محصول هست نمیفهم. چطوری اینا میشن مسئول تو دولت؟؟؟


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید