صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
کد خبر: 7139
گزارشگر: 213
۱۷۲۴
۰
۰
۳
نظر بازیگر معروف درباره مهاجرت در یک سریال

طنزگویی رضا شفیعی جم با کنایه به مجری خندوانه: اینجا جای شما نیست بروید خارج!

طنزگویی رضا شفیعی جم با کنایه به مجری خندوانه: اینجا جای شما نیست بروید خارج!
رضا شفیعی جم بازیگر نقش بامشاد(در یکی از سریال ها به کارگردانی مهران مدیری) به رامبد جوان درباره وضع معیشتی و زندگی در ایران با کلامی طنزآمیز کنایه زده است.

به گزارش آسیانیوز، رضا شفیعی جم به رامبد جوان در سریال شبکه سه کنایه زد.

در این ویدیو او درباره وضع معیشتی برخی اقشار مردم در ایران با کلامی طنزآمیز صحبت کرده است..این فیلم را در ادامه ببینید:

 

 


رامبد جوان اخیرا ویدیویی تبلیغاتی برای رژیم‌های لاغری منتشر کرده است که در آن به گرانی‌های اخیر اشاره می‌کند. او از مردم می‌خواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با هزینه اندک و بدون نیاز به باشگاه و رفت و آمد، رژیم سالم غذایی بگیرند. /

 


خبر آنلاین و آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/4mp
اخبار مرتبط
جلال پیشوائیان، بازیگر پیشکسوت سینما ایران در آلمان درگذشت؛ از نقش های او بازی در نقش «کریم آب منگل» در فیلم «قیصر» از فیلم های پیش از انقلاب او بود و بسیاری از ایرانیان با بازی های او خاطره دارند.
پس از مدت‌ها عکس جدیدی از پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون و بازیگر سریال «در پناه تو» به همراه یک ویدیو متتشر شد.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
رامین پرچمی، بازیگر سریال تابوشکن «در پناه تو»، در سال های اخیر مانند بسیاری از همکاران خود با بی‌رحمی فضای هنری مواجه و مدتی حضورش کمرنگ شد و احوال بازیگر جوان به ناخوشی گرایید؛ در این حال برخی از دوستان و همکارانش برای وی آستین بالا زده اند.
وقتی ورود به دنیای بازیگری از کف کوچه و بازارهای هر حومه شهر و روستا ممکن است آغاز شود و جلوی دوربین رفتن و به اصطلاح معروف شدن در هر طبقه اجتماعی و با هر پیشینه روانی، قبل از وارد شدن به یک به اصطلاح حرفه، تایید نمی شود، اشخاصی با انواع نقص ها و روحیات متناقض و بیمارگونه ممکن است مدتی ذهن بخشی از افکار عمومی و گروه های ناآگاه و بعضا ساده لوح اجتماعی را به خود مشغول و انرژی فکری آنان را تخلیه کنند.
حضور بازیگر مردمی در ترکیه/پرستو صالحی بازیگر مردمی ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرد، سالروز تولدش را علنی کرد و جشن گرفت.وی چندی پیش در صفحه فیسبوکش نوشته است اگه نگم دق می کنم! همش می گن چرا کم کاری؟ کدوم بازیگری هست که دلش نخواد دیده بشه؟
عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته شانزدهم مهر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت؛ این در حالی است که وی پس از تزریق دو دوز واکسن به این بیماری مبتلا شد و بارها گفته بود در شرایط کرونایی به اجبار و با وحشت کار می کند.
فتحعلی اویسی، بازیگر و کارگردان تلویزیونی، صبح سه‌شنبه، ۱۳ مهر، در ۷۶ سالگی درگذشت و رییس بیمارستان لاله درباره علت مرگ این هنرپیشه کشورمان توضیحاتی داد.
روزنامه کیهان به اظهارات یک بازیگر زن در یک برنامه تلویزیونی درباره حجاب و مسایل دیگر انتقاد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید