صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۳
کد خبر: 7176
گزارشگر: 213
۱۰۴۷
۰
۰
۲
بدون موزیک همه چیز باید تعطیل شود

واکنش خواننده مطرح پاپ به اظهارات نماینده مجلس درباره موسیقی+ویدیو

واکنش خواننده مطرح پاپ به اظهارات نماینده مجلس درباره موسیقی+ویدیو
قاسم افشار خواننده مطرح پاپ در یک مصاحبه به اظهارات اخیر نماینده مجلس درباره ممنوعیت موسیقی واکنش نشان داد.

به گزارش آسیانیوز، قاسم افشار خواننده مطرح پاپ در مصاحبه‌ای به اظهارات اخیر نماینده مجلس در مورد موسیقی واکنش نشان داد و گفت بدون موسیقی باید همه چیز را تعطیل کنیم!

ویدیوی این مصاحبه را در ادانه ببینید:

 

 

کاظم موسوی، نماینده اردبیل و سرعین و نایب رییس کیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی جنجالی گفته بود: «ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل ان قدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.»

این نماینده در ادامه سخنانش تاکید کرده بود که "دغدغه شب و روز" او و همکارانش "فقط معیشت مردم است" و گفته بود: «آلات موسیقی که جزء کالای اساسی نیست که ما ورودش را الزامی بدانیم. عینک آفتابی و یا آلات موسیقی باشد یا نباشد هیچ تفاوتی در زندگی مردم ایجاد نمی‌کند.»

اما بخشی از سخنان او که بیش از سایر بخش‌ها مورد اعتراض و انتقاد قرار گرفت، جایی بود که او گفت: «اگر افرادی به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌ خودشان هستند، کشورهای دیگر هستند، می‌توانند از ایران بروند.»

آقای نماینده چرا باید از سرزمین مادری کوچ کنیم؟!/23 آذر 1400 asianews

این بخش از سخنان موسوی حتی مورد اعتراض بخش‌هایی از جناح راست نیز قرار گرفت. "دلاوری" یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه خود خطاب به این نماینده مجلس گفت: «سرود ملی ما را با چی زده‌اند؟ با در دبه که نزدند، با اجزای موسیقی زده‌اند.»

در پاسخ به بخشی از سخنان موسوی که گفته بود صلاح نمی‌داند آلات موسیقی وارد شود نیز مجری تلویزیون گفت: «کی از تو صلاح خواست؟ شما یک رأی در مجلس داری، رأیت را بده و برو، صلاح مملکت را که شما تعیین نمی‌کنی.»

تندترین انتقادات این مجری تلویزیون اما به بخشی از سخنان موسوی بود که گفته بود هرکس ناراضی است از ایران برود. دلاوری در پاسخ به نماینده مجلس گفت: «کی از شما خواست تعیین کنی کی در ایران بماند و کی برود؟ خاکشه، زندگیشه، سرزمین مادریشه، شما نمیتونی تعیین کنی. این دومین بار است که این حرف نامربوط زده می‌شود. کسی نمی‌تواند برای هیچ ایرانی تعیین کند که تو در ایران نمان. ایران مال ایرانی‌هاست همه مون هم توش می‌مونیم. به امید خدا همه مون هم دست مون تو دست همه و همه مون هم عاشق همدیگه‌ایم. اون کسی باید بره که ساز افتراق و جدایی بزنه و امیدوارم که این صدا دیگه شنیده نشه.»

"صلاح می‌دانید نفس بکشیم؟"

یادداشتی در سایت عصر ایران نیز به قلم کاوه معین‌فر در نقد سخنان موسوی منتشر شده است. در این یادداشت آمده است: «برادر موسوی که در این حد دغدغه معیشت مردم را داری، شما به عنوان نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم به تورم بالای ۴۰ درصد هم فکر کرده‌اید؟ چه برنامه‌ای در این زمینه دارید؟ در مورد تامین مایحتاج روزانه زندگی مردم هم اهل صلاح هستید؟ می‌خواهید هر کس هم که از فشار ناشی از تورم در حال شکستن است، از ایران برود؟»

در ادامه این یادداشت آمده است: «آقای سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، صلاح می‌دانید که غذا بخوریم، صلاح می‌دانید که هوای آلوده مازوتی را تنفس کنیم؟ صلاح می‌دانید که راه برویم؟ نگاه کنیم، بشنویم و ببینیم؟ یا خیر برای اینها هم باید بریم خارج!»

سایت عصر ایران در مطلب دیگری به تعداد آرای موسوی در انتخابات مجلس اشاره کرده و نوشته است: «مجموع آرای سید کاظم موسوی از اردبیلِ مرکز استان به اضافۀ نمین، نیر و سرعینِ زیبا و توریستی به ۶۰ هزار هم نمی‌رسد و دقیقاً ۵۹ هزار و ۵۱۶ رأی است. آن هم در انتخاباتی که به لطف نظارت شورای نگهبان رقبای اصلی پیشاپیش حذف و از گردونه خارج شده بودند!»/

https://www.asianews.ir/u/4nn
اخبار مرتبط
مجری تلویزیون در واکنش به بخشی از سخنان نماینده مجلس که گفته بود افراد ناراضی از ایران بروند، گفت: کسی نمی تواند برای مردم ایران تعیین تکلیف کند؛ اینجا سرزمین مادری ماست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید