صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۰۱:۳۶
کد خبر: 7188
گزارشگر: 213
۳۹۰۰
۰
۱
۴
جنجال جدید رهنما درباره جدایی اش

اخبار طلاق بهاره رهنما؛ «نه» به مرد متاهل!

اخبار طلاق بهاره رهنما؛ «نه» به مرد متاهل!
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.

بهاره رهنما همراه با موضوعات مربوط به طلاق در ایام اخیر، به تازگی یک جنجال جدید با استوری جدیدش به راه انداخت که حسابی وایرال شد . آیا منظور رهنما همسر سابق حاجی است ؟ در ادامه این استوری جنجالی را می بینید.

موضوع طلاق بهاره رهنما پایان نیافت؟ «نه» به مرد متاهل؟! 25 آذر 1400

بهاره رهنما در پاسخ به اتهاماتی که همسر اول امیر خسرو عباسی علیه وی مطرح کرده است، نوشت: این روزها که جریان های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده ام راه افتاده میخواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم.

برخی گفتن خانم از حاجی جان جدا شده برای همین کپشن غمگین گذاشته، عده ای هم نوشتند که شما اول حرف زدن خودشتو یاد بگیر تا به اینهمه آدم توهین نکنی بعد ازین حرفا بزن! بعضی از کاربران همیشه پاچه خوار هم قربون صدقه خانم بازیگر رفتند حالا چرا خدا داند!!! در ادامه عکس و کپشن را مشاهده می کنید.

 

رهنما بازیگر پرحاشیه سینما و تلوزیون است . او سابقه بازی در سریال های کارگردانانی چون منوچهر هادی ، مهران مدیری و سروش صحت را دارد و مدت زیادی فقط در سریال های همسر سابقش پیمان قاسمخانی ایفای نقش می کرد.

موضوع طلاق بهاره رهنما پایان نیافت؟ «نه» به مرد متاهل؟! 25 آذر 1400

 

 شوهر دوم بهاره رهنما که به حاجی معروف شده است قبلا با زن دیگری ازدواج کرده و صاحب دختر نوجوانی است. ...


بهاره رهنما متولد 1351 در روستای هزاوه اراک و فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و ادبیات نمایشی است. . به نظر می رسد اخیرا مسایلی بین او و همسرش پیش آمده است.

بهاره رهنما همچنین با انتشار عکس سوم نوشت: بچه ها رو قربانی نکنیم فکر کن حالا متوجه علت دوری همسرم از جگر گوشه اش شدید! هر بار این پدر به سمت دخترش رفته متاسفانه براش بی آبرویی و پاپوش دوخته شده! مهر و لبخند این بچه رو ببینید اگر پدرش اون آدم وحشتناکی که مادش میگه هست پس چطور انیس انقدر عاشقانه دوستش داره؟

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

او حالا خیلی وقته که دیگه در اینستاگرام دیده می شود و خیلی هم از نظر کاربران دوست داشتنی نیست که هیچ هر کجا هم حرف و عکسی از او دیده شه مورد عنایت الفاظ ناجور فالوور ها هم قرار می گیرد.

رهنما در آخرین کاری که حضور داشت سریال نه چندان جالب "گیسو" بود که نقشی فرعی را ایفا کرد و پس آن دیگر هیچ! ظاهرا درامد مشاغل دیگر مثل برند های آرایشی و درآمد اینستایی و تبلیغات خیلی خیلی بیشتر بود.

 

موضوع طلاق بهاره رهنما پایان نیافت؟ «نه» به مرد متاهل؟! 25 آذر 1400

 بهاره رهنما مدتی پیش در ترکیه نمایش نامه خوانی داشت که کلی هم حاشیه ساز شد اما برای این خانم بد هم نبود و حسابی هم خوش گذشت! اما حالا ظاهرا بعد از مدت ها در ایران نمایش نامه خوانی دارند و این روز ها در حال تمرینات هستند. بهاره خانوم در استوری های اخیرش با انتشار تصویری از خود نوشت:

برام جالبه که همیشه نقش زن هایی که به نوعی قضاوتشون کردم قسمتم میشه؛ زن_ دوم

یک مورد جدید هم که جالب توجه بود این است که تا چند روز پیش تعداد کامنت های منفی خانم بازیگر زیر هر پستش آنقدر زیاد بود که اگر کسی وارد پیج او میشد از میزان انرژی های منفی شخصیت او را میفهمید، اما حالا انگاری ورق برگشته و کامنت های خوب و قربون صدقه و تعریف تمجی زیاد شده!

مگر او چه کرده که به یکباره نظر کاربران عوض شد و کامنت های منفی اینهمه کم؟!

اینکه نظرات را پاک می کند و یا ربات دارد معلوم نیست اما چنین چیزی هم دور از منطق است و باور پذیر نیست.

البته بهاره رهنما در این مدت یک حاشیه جدید هم داشت و آن هم شایعه جدایی و طلاق اش از حاجی بود. ماجرا از آنجا شروع شد که تولد بهاره بود و طبق انتظار صفحه اینستاگرام بهاره خانوم پر شد از عکس و استتوری و تولد بازی و حتی دختر بهاره هم از خارج برای تولد مادرش آمد اما از امیرخسرو خان هیچ خبری نبود به این مورد اضافه کنید که بهاره مدتی پیش تمام کسانی را که در اینستاگرام فالو می کرد را هم آنفالو کرد که یکی از این افراد شوهرش بود.

همزمانی این موارد در کنار هم باعث شد که این شایعه در فضای مجازی بپیچد که بهاره و امیر خسرو از هم جدا شدند اما به یکباره بهاره خانم عکسی از تولدش منتشر کرد از حاجی جونش هم رونمایی کرد اما باز دوباره خبری از آقای شوهر نیست!

شایعه طلاق که کمی کمرنگ شد دوباره شبکه های اجتماعی بهاره و حاجی رو مورد هجوم قرار دادن که این ادا اطوار ها و ایجاد حواشی بری جذب فالوور بوده که خانم رهنما از انجایی که از هیچ چیزی برای کارش دریغ نمی کند حتی آبرویش این هم سناریویی از پیش تعیین شده بود تا خانم بازیگر همچنان بر سر زبان ها باشد که هست!

با امیرخسرو عباسی بیشتر آشنا شوید

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد .

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است و دختری به نام پریا دارد. بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسمخانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود :پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند.

جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه ها حتی اگر 50 یا 60 سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می بینند و در کنار هم می خواهند./

شایانیوز،رکنا و نمناک
https://www.asianews.ir/u/4nz
اخبار مرتبط
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید