صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۳
کد خبر: 7262
گزارشگر: 213
۱۶۷۸
۰
۱
۳
بازیگر جنجالی زندگی واقعی اش را رو نمی کند

انتشار حرف های تازه بهاره رهنما درباره شوهرش/بازیگر اینستاگرامی از چه چیزی خسته شد+عکس و فیلم

انتشار حرف های تازه بهاره رهنما درباره شوهرش/بازیگر اینستاگرامی از چه چیزی خسته شد+عکس و فیلم
بهاره رهنما که اغلب با موضوعی واقعی یا کذب سبب جنجالی تازه در فضای مجازی می شود، به تازگی تصویری نسبتا غمکین را از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از شوهرش هم تعریف کرده است.

 بهاره رهنما بازیگر بسیار جنجالی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری متفاوت را از خود با چهره ای نسبتا غمگین منتشر کرد.

انتشار حرف های تازه بهاره رهنما درباره شوهرش/بازیگر اینستاگرامی از چه چیزی خسته شد+عکس و فیلم

وی درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و … را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد .

 


مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود.

رهنما متولد 1351 در روستایی در اراک است.

به تازگی موضوع جدایی وی از شوهرش شایعه ساز شده است./

وقت صبح
https://www.asianews.ir/u/4px
اخبار مرتبط
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
بهاره رهنما حواشی زیادی برای خودش دست و پا می کند و به هر بهانه و ترفند تلاش می کند دیده شود و در اینستاگرام جنجال به پا کند.
تاکنون گفته شده امیر خسرو عباسی همسر بازیگر جنجالی بهاره رهنما بالاخره بعد از چند روز نبودن با انتشار تصویری دو نفره به شایعات طلاقشان پایان داد.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
حمیدرضا آذرنگ در ویدیویی خطاب به اظهارات سخیف بهاره رهنما، بازیگری که به سفارشی کار کردن معروف شده است و حرف های ضد مردمی می زند، گفت: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید