صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۲
کد خبر: 7324
گزارشگر: 213
۱۰۷۷
۰
۰
۳
انفجار مهیب در بازار تهران

علت آتش سوزی مرگبار در بازار گل محلاتی+فیلم

علت آتش سوزی مرگبار در بازار گل محلاتی+فیلم
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی رخ داد و مرگ دو نفر تایید شده است.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار مرگبار در بازار گل محلاتی خبر داد.

 


به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی گفت: ساعت ١۴:۵٠ ظهر روز جاری یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مشاهده شد که در چند باب مغازه که تعداد آن ها مشخص نیست، انفجار رخ داده است. انفجار باعث شده بود که حدود چهار مغازه اطراف تخریب شود و آتش سوزی نیز رخ داده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: همزمان با عملیات اطفاء، آتش نشانان جست و جو را نیز آغاز کردند که تا به این لحظه دو نفر از زیر آوار خارج شده‌اند که جانباختن آنها تایید شده است. چند تن نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

وی افزود: عملیات اطفاء انجام شده اما جست و جو و آواربرداری ادامه دارد تا اگر احتمالا فردی زیر آوار است، به آن دسترسی پیدا کنند.

خبر تکمیل می شود..


https://www.asianews.ir/u/4rj
اخبار مرتبط
ساعاتی پیش انفجاری مهیب در جایگاه سوخت سی ان جی زاهدان به وقوع پیوست.
انفجارهای اخیر در شهر کابل ، تقریبا پس از یک ماه آرامش بار دیگر نگرانی را در میان مردم به وجود آورده است و مهم تر آنکه مسوولیت چنین حوادثی از زمان قدرت گرفتن طالبان در افغانستان پیچیده شده است.
گزارش کوتاهی از شنیده شدن «صدای انفجار شدید» در آسمان نطنز توسط مردم محلی مخابره شده است.
انفجار در پمپ بنزین جان ۲ جوان موتورسوار را گرفت.
براساس گزارش ها، امروز، 22 مهر، به محل تجمع طرفداران گروه حزب‌الله لبنان در بیروت تیراندازی شد و چندین نفر کشته و زخمی شدند.
انتشار تصاویر ماهواره‌ای یک گروه بین‌المللی مشاوره اطلاعاتی، نشان می‌دهد که انفجار در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران، خسارت شدیدی به ساختمان‌ آن وارد کرده و به مرگ دو نفر منجر شده است.
در حالی که بارها آتش‌سوزی و انفجار در مراکز هسته‌ای، امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، عصر روز گذشته نیز درپی آتش‌سوزی در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران دو نفر کشته شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید