صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۵
کد خبر: 7330
گزارشگر: 300
۶۰۷
۰
۰
۱
در دیدار سرور بختی با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

ضرورت معرفی "ایران امروز" در کشورهای اکو

ضرورت معرفی "ایران امروز" در کشورهای اکو
به گزارش آسیانیوز، سرور بختی در این دیدار که در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک مجدد انتصاب اقای ایمانی پور، ابراز امیدواری کرد نگاه فرآگیر و تجارب بین المللی ایشان موجبات گسترش بیش از پیش همکاری های فیمابین را فراهم نماید.
پروفسور سرور بختی رئیس موسسه فرهنگی اکو روز چهارشنبه اول دی ماه 1400 برابر با 22 دسامبر 2021 با حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
 
به گزارش آسیانیوز، سرور بختی در این دیدار که در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک مجدد انتصاب اقای  ایمانی پور، ابراز امیدواری کرد نگاه فرآگیر و  تجارب بین المللی ایشان موجبات گسترش بیش از پیش همکاری های فیمابین را فراهم نماید.

 

وی همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از موسسان و میزبان مقر دائمی موسسه فرهنگی  اکو می تواند سهم ویژه ای در برنامه های این نهاد بین المللی داشته باشد، تاکید کرد: منتظر برنامه های پیشنهاد فرهنگی  جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف گسترش تعاملات فرهنگی در منطقه اکو هستیم.

 

 رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار با استقبال از دیدگاههای  دوستانه و برادرانه رئیس موسسه فرهنگی اکو، گفت: معرفی ایران امروز در میان کشورهای عضو اکو یک ضرورت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اقای  ایمانی پور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دولت سیزدهم درباره گسترش تعاملات فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه ، افزود: یکی از اولویتهای مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره جدید، گسترش و تحکیم همکاری ها با نهادهای بین المللی و منطقه ای نظیر موسسه فرهنگی اکو است.

 

ایمانی پور  اجرائی کردن تفاهم نامه و فعالیت های فرهنگی در حوزه کشورهای  اکو بویژه در حوزه هفته های بانوی ایرانی در این کشور تاکید داشتند.

 

شایان ذکر است که در این دیدار دکتر خلج منفرد سرپرست معاونت  بین الملل و محمد علی کیانی  مدیرکل   همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه  فاطمه میرباقری معاون بین الملل و محمد محمودی مشاور رسانه ای رئیس و مدیر ارتباطات موسسه فرهنگی اکو حضور داشتند.

 

https://www.asianews.ir/u/4rq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید