صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳ دی ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۴
کد خبر: 7342
گزارشگر: 213
۱۴۹۹
۰
۰
۲
بنا بر اعتراض رسانه رسمی باشگاه قرمزپوشان تهران

چرا مجری صدا و سیما پرسپولیس را نادیده گرفت

چرا مجری صدا و سیما پرسپولیس را نادیده گرفت
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام و اعتراض کرد مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد در جریان پخش بازی‌ پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهارنظرهای عجیب و شائبه برانگیزی داشت.

به گزارش آسیانیوز، باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات مجری برنامه فوتبال برتر به صداوسیما اعتراض کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد در جریان پخش بازی‌ پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهارنظرهای عجیب و شائبه برانگیزی داشت.

این اظهارات موجب تشویش اذهان عمومی نسبت به پرسپولیس و هواداران آن می‌شود و این رویه برای پرسپولیس و هوادارانش جای سوال دارد.

ایسنا نوشت مجری این برنامه در جریان پیروزی اخیر مدافع عنوان قهرمانی، کنایه‌هایی را به کار برد که برای ما گویای ناراحتی او از پیروزی پرسپولیس بود و وصف دیگری برای آن به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که انتظار می‌رود مجریان حداقل بی‌طرفی را رعایت کنند و اگر مطلبی مطرح می‌شود باید متاثر از واقعیت باشد.

این اتفاقات در حالی علیه پرسپولیس روی می‌دهد که این باشگاه بیشترین مخاطب را برای صدا و سیما به ارمغان می‌آورد ولی از حق پخش تلویزیونی بی‌بهره است.

باشگاه پرسولیس، فردا (شنبه) نامه اعتراضی خود را ارسال می‌کند و حداقل درخواست، این خواهد بود که اگر آقای احمدی به جهت غلبه احساسات نمی‌توانند بی‌طرفی را رعایت کنند، از بازی بعدی، مجری برنامه بازی‌های پرسپولیس نباشند./


https://www.asianews.ir/u/4s1
اخبار مرتبط
یک ویدیو با موضوع خداحافظی بازیکن پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده است.
گزارش‌ها و ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می دهد که جشن پیروزی پرسپولیس در تهران و برخی شهرها منجر به تظاهرات و اعتراض شد.
جلسه کمیته انضباطی فیفا برای بررسی پرونده طلب گابریل کالدرون و دستیارش از باشگاه پرسپولیس فردا برگزار می‌شود.
درحالیکه دیدار پرسپولیس و تراکتور قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود، تعدادی از طرفداران تیم تهرانی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید