صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۱
کد خبر: 7346
گزارشگر: 213
۶۳۶
۰
۰
۳
آغار هفته با آینده نگری مثبت بازار سهام

چند خبر بسیار مهم بورسی در هفته زمستانی

چند خبر بسیار مهم بورسی در هفته زمستانی
بازار سهام در حالی به استقبال زمستان می‌رود که تحت تاثیر سیگنال‌های مثبت است و اکثر کارشناسان بازار سهام این هفته را نوسانی یا صعودی پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش آسیانیوز، اکثر کارشناسان بازار سهام این هفته را نوسانی یا صعودی پیش‌بینی می‌کنند. حال باید دید در اولین روز معاملاتی این هفته بورس تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

بازار سهام در حالی به استقبال زمستان می‌رود که تحت تاثیر سیگنال‌های مثبت است. اکثر کارشناسان بازار سهام این هفته را نوسانی یا صعودی پیش‌بینی می‌کنند. حال باید دید در اولین روز معاملاتی این هفته بورس تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

هیئت مدیره جدید سازمان بورس در مصوبه‌ای جدید توقف نماد‌های بازار سرمایه پس از نوسان ۲۰ درصدی (مثبت و منفی) را به طور کامل لغو و توقف به علت نوسان منفی ۵۰ درصدی را به توقف پس از نوسان منفی ۳۰ درصدی تبدیل کرد.

به نقل از تجارت نیوز، محمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: قطعا ارز ۴۲۰۰ برای تهیه دارو و گندم در سال آینده حذف نخواهد شد و این اقلام با ارز ترجیحی به دست مردم خواهد رسید.

مجتبی رضاخواه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در بهترین حالت ۶۰ درصد از سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی درست هزینه شده و ۴۰ درصد منابع این طرح هدر رفته است. میخواهیم با اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی معیشت مردم را حفظ کنیم. اما افزایش نرخ ارز در بازار آزاد که پیامد سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی است موجب چند برابر شدن قیمت کالاها شد.

شبکه تلویزیونی زویوزدا که یک رسانه رسمی روسی است. اعلام کرد که ایران و روسیه برای امضای سند راهبردی ۲۰ ساله که توافقنامه بسیار مهم برای دو کشور محسوب می شود، آماده می‌شوند.

وزیر خارجه ایران گفت: گفت‌وگوهای میان ایران و عربستان به خوبی پیش رفته و مقام‌های ریاض به پیشنهادهای مطرح‌شده از سوی ایران پاسخ مثبت داده‌اند. از جمله پیشنهادهایی که ریاض به آن‌ها پاسخ مثبت داده صدور روادید برای سه دیپلمات ایران جهت حضور در سازمان همکاری اسلامی است.

رضا فاطمی امین وزیر صمت گفت: طبق برنامه‌ای که ما برای افزایش تولید طراحی کرده‌ایم متناسب با تقاضا، عرضه بوجود خواهد آمد و با توجه به همین موضوع سال آینده قرعه کشی حذف می‌شود. دلیل اینکه از سال آینده قرعه کشی را حذف خواهیم کرد این است که امسال تقریباً یک و نیم میلیون تقاضای خودرو داریم، در حالی که تولید خودرو یک میلیون دستگاه است. این اختلاف باعث کمبود ۵۰۰ هزاری عرضه خودرو شده است./

https://www.asianews.ir/u/4s5
اخبار مرتبط
ارزش سبد سهام عدالت سهامداران با رشد ۶٫۴ درصدی مواجه و تا پایان اول دی، ۲۲ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان محاسبه شد.
وعده واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان امسال داده شده این در حالی است که هنوز سود سال ۱۳۹۸ تمام و کمال به حساب مشمولان نیامده است.
به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی ۱۰ درصد از پالایشگاه امام خمینی شازند به صورت عرضه اولیه به طریق حراج یا ثبت سفارش به احتمال زیاد تا پایان آذر ارایه می شود.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از عرضه اولیه‌های جذاب در آینده نزدیک خبر داد که در زمینه سهام شرکت‌های استارتاپی، دانش بنیان و فناوری محور انجام می‌شود.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نخستین اظهار نظر خود درمورد سهام عدالت از طراحی یک بسته جدید خبر داده است.
«کانسلیم» یک روش انتخاب شرکت مناسب برای سرمایه‌ گذاری در بازار سهام و یک سیستم تحلیل و خرید سهام با محوریت تحلیل بنیادی است که البته پیچیدگی های آنرا را ندارد و بر خلاف تحلیل بنیادی خیلی سریع می توانید یک شرکت را بررسی و ارزیابی کنید.
بازار سرمایه به شدت از ضعف تحلیل رنج می‌برد و ناکارآمد بودن آن یکی دیگر از مشکلات موجود است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید