صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۴
کد خبر: 7397
گزارشگر: 213
۸۸۶
۰
۰
۲
واریز بنزین جبرانی

به چه افرادی ۱۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی تعلق می گیرد؟+فیلم

به چه افرادی ۱۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی تعلق می گیرد؟+فیلم
سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی با کارت ملی به برخی از افراد تعلق می گیرد.

به گزارش آسیانیوز، جواد، اوجی وزیر نفت گفت: به تمامی افراد چه صاحب خودرو باشند یا نه و یکسال در ایران اقامت داشته باشند، برحسب کارت ملی ۱۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی تعلق می‌گیرد. افراد می‌توانند از این بنزین استفاده کنند و یا از بخش اعتباری به صورت ریالی استفاده کنند./ شبکه خبر

 





https://www.asianews.ir/u/4ti
اخبار مرتبط
قرار بود سهمیه جبرانی مابقی خودروها که در آذر ماه واریز نشده بود این ماه پرداخت شود.
براساس یک طرح آزمایشی در دو جزیره قشم و کیش، سهمیه بنزین به‌جای خودروها به افراد اختصاص پیدا می کند، در حالی که از موضوع تغییر روش سهمیه بندی بنزین با یک برداشت اشتباه خبر افزایش قیمت بنزین بیرون آمد.
محسن رضایی وعده دو برابر شدن یارانه ها را از دی ماه 1400 داده و گفته است: طبق پیش بینی‌ها و برآورد‌ها هر خانوار رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان نقد و کالا یارانه دریافت خواهند کرد.
ساعاتی پیش انفجاری مهیب در جایگاه سوخت سی ان جی زاهدان به وقوع پیوست.
در طرح جدید یارانه که از سوی معاونت اقتصادی دولت مطرح شده، قرار است طرح باز توزیع یارانه بنزین تغییر کند و سهمیه بنزین به جای خودرو به افراد اختصاص یابد.
معاون پارلمانی وزیر اقتصاد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در بودجه بندی سال آینده برای حمایت از اقشار آسیب پذیر یک‌صد هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
در حالی بیست و پنجمین مرحله یارانه معیشتی فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که طبق وعده دولت باید دو یارانه دیگر در این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود؛ پرداخت یک یارانه قطعی و دیگری وعده‌ای است که دولت داده.
در حالی که زمزمه افزایش قیمت بنزین از محافل جدی شنیده می شود، جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم هشدار می‌دهد که اگر به همین روند ادامه دهیم، به جز کمبود گاز، دچار کمبود بنزین هم می‌شویم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید