صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۳
کد خبر: 7438
گزارشگر: 213
۷۱۱
۰
۰
۴
زمان پرداخت یارانه ها اعلام می شود

جزییات واریز یارانه های دی ماه

جزییات واریز یارانه های دی ماه
معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه یارانه دارو و گندم حذف نشده است درباره جزییات واریز یارانه های دی ماه توضیحاتی داد.

به گزارش آسیانیوز، معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: زمان پرداخت یارانه های جدید به زودی اعلام خواهد شد.


ایرج دریالعل معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه یارانه دارو و گندم حذف نشده است گفت: مردم نگران نباشند. یارانه گندم و دارو در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت اما شیوه عمل و دستورالعمل ها در این بخش تفاوت پیدا خواهد کرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه های گندم و دارو برای سال آینده حذف نخواهد شد ولی شیوه عمل در این بخش متفاوت خواهد بود.

ایرج دریالعل با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در پاسخ به این این سوال که قرار بود دولت از ابتدای دی ماه یارانه جدیدی پرداخت کند ولی هنوز این طرح عملیاتی نشده است، گفت: هنوز تصمیم قاطعی در این مورد گرفته نشده است. تصمیمات ما باید در مجلس بررسی شود. در حال رایزنی با مجلس و دولت در این زمینه هستیم و امیدواریم به زودی به نتایج بهینه‌ای برسیم.

وی ادامه داد: زمان پرداخت یارانه های جدید در ماه جاری هنوز مشخص نیست ولی به زودی اعلام خواهد شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه یارانه دارو و گندم حذف نشده است گفت: مردم نگران نباشند. یارانه گندم و دارو در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت اما شیوه عمل و دستورالعمل ها در این بخش تفاوت پیدا خواهد کرد./

https://www.asianews.ir/u/4um
اخبار مرتبط
طبق اعلام قبلی قرار بود فردا شب همزمان با واریز یارانه بنزین دی ماه، یارانه جدید همین ماه نیز واریز شود.
معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: با حذف ارز ترجیحی، به هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه قبلی هدفمندی و حدود ۵۰ هزار تومان به عنوان یارانه معیشتی می پردازیم و در واقع ارز ترجیحی هر کدام از کالاها که حذف شد به این رقم یارانه ها افزوده می شود.
سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی با کارت ملی به برخی از افراد تعلق می گیرد.
محسن رضایی وعده دو برابر شدن یارانه ها را از دی ماه 1400 داده و گفته است: طبق پیش بینی‌ها و برآورد‌ها هر خانوار رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان نقد و کالا یارانه دریافت خواهند کرد.
تا چندی پیش خریداران خودرو که قبلا ثبت نام کرده بودند خودرو را با قیمت‌های جدید خریداری کردند؛ اما به گفته نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس این موضوع خلاف موارد برخی از قراردادها است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید