صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۰ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۹
کد خبر: 7457
گزارشگر: 213
۳۹۸۷
۰
۰
۶
پشت پرده هولناک باندبازی در سینمای ایران از نگاه بازیگر معروف زن

چرا سحر زکریا درباره مافیای سینما؛ گوهر خیراندیش؛ شریفی نیا و مهران مدیری افشاگری می کند؟+فیلم

چرا سحر زکریا درباره مافیای سینما؛ گوهر خیراندیش؛ شریفی نیا و مهران مدیری افشاگری می کند؟+فیلم
سحر زکریا در یک مصاحبه جنجالی درباره مهران مدیری و محمدرضا شریفی نیا و موضوع مافیا در سینمای ایران سخنانی گفته و افشاگری هایی کرده است.

سحر زکریا بازیگر معروف زن و متولد در اراک است.

این بازیگر جوان در چند سال اخیر نسبت به وضعیت معیشتی مردم و جامعه هنری هم انتقاداتی داشته است و  تعهد و مردمی بودن از مزیت های او در نسبت با برخی از سینماگرانی است که به زعم بعضی کارشناسان سینما موج سواری می کنند و با وصل شدن به برخی جریان ها از آب گل آلود ماهی می گیرند.

زکریا در مجموعه تلویزیونی ساختارشکن در پناه تو، قطار ابدی و ... ایفای نقش کرده است. وی در مصاحبه هایش اغلب از وضعیت فعلی نابسامان سینمای ایران و باندبازی ها و عملکرد ناصواب برخی بازیگران پرده براشته است.

فیلم مصاحبه اخیر او را درباره پشت پرده هولناک سینمای ایران در ادامه ببینید: 

 

 

 

 


فیلم های سحر زکریا:
زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

 

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

 


او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده‌است.

مجموعه‌های تلویزیونی سحر زکریا

باران عشق

در پناه تو

قطار ابدی

پاورچین

مرد دوهزارچهره

قهوه تلخ

شوخی کردم…!

در حاشیه

فیلم های سینمایی سحر زکریا

مردی از جنس بلور

پسران مهتاب

تله

اگه می‌تونی منو بگیر

دلداده

لج و لج بازی

زن دوم

اسرار پدری

زنان ونوسی مردان مریخی/

آسیانیوز،رکنا
https://www.asianews.ir/u/4v5
اخبار مرتبط
برخی از روزنامه نگاران، با مرور رویدادهای فرهنگی اخیر، تلاش عربستان سعودی را منعکس‌ کننده تغییرات عمیق در بازار هنر در سراسر جهان عرب می‌دانند.
در حالی که اخیرا اخباری مبنی بر حواشی طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شده است، وی به تازگی عکسی با عمل جراحی احتمالی را از خود به اشتراک گذاشته است.
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
محمدرضا گلزار که این روزها چهره اش را به شکلی نامتعارف تغییر داده است؛ به تازگی تصویری از خود با موهای بلوند شده منتشر کرد.
نیکی کریمی، هنرمند سینمای ایران درباره کار در سینمای ایران گفت: وقتی در سینما مستقل کار کنی و زن هم باشی قطعا سختی می کشی و «عشق و کاهگل» مهم ترین ایده من بود.
مخاطب همواره یکی از دغدغه های سینمای ایران بوده و هست و جذب تماشاگر همواره به عنوان شاهراه اصلی حیات سینما برای بازگشت سرمایه تولید فیلم و سود آوری محسوب می شود.
تهیه‌کنندگان سینمای ایران در بیانیه خود خطاب به تهدیدات مجلس هشدار داده‌ و گفتند: با هر جریانی که قصد بی‌قانونی و برهم زدن نظم سینمای ایران را داشته باشد شدیداً برخورد می‌کنند و بی‌تفاوت نخواهند نشست».
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
جایزه های گوناگونی که سینمای ایران در سطح جهان به دست آورد، سینمای ما را مورد توجه پخش کنندگان جهان قرار داد، ولی مدتی است که پخش کنندگان اروپایی، آمریکایی و آسیایی رغبت بسیار کمتری برای خرید فیلمهای ایرانی از خود نشان می دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید