صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۲
کد خبر: 7469
گزارشگر: 213
۵۳۵۷
۰
۲
۴
پارتی ایرانی با رونمایی از کیک مستهجن

جزییات تولد یک شوگرددی ایرانی در خارج+فیلم و عکس

جزییات تولد یک شوگرددی ایرانی در خارج+فیلم و عکس
به تازگی فیلمی از جشن تولد مرد ایرانی موسوم به یک شوگرددی در خارج از کشور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از در این میهمانی از یک کیک مستهجن رونمایی می شود.

فیلمی از جشن تولد مرد ایرانی در خارج از کشور در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

---------------

بیشتر بخوانید

انتشار عکس‌های برهنه هزاران زن در اینترنت

---------------------------

براساس این گزارش از چند روز قبل فیلمی از یک جشن تولد لوکس در فضای مجازی منتشر می شود که در ابتدا صاحب تولد که یک مرد ایرانی است محل جشن تولد را نشان می دهد و این در حالی است که صاحب این جشن تولد با رونمایی از کیک مستهجن تولدش در همان ابتدا به تبلیغ فساد و فحشا می پردازد.

در ادامه این فیلم که با آمدن میهمان ها شروع می شود صاحب جشن تولد شروع به رقصیدن با یک خانم برهنه و انجام حرکات نامتعارف در برابر دوربین و میهمان های جشن تولد می کند.

 


جالب اینکه در ابتدا اعلام شده بود که این میهمانی در ایران صورت گرفته است اما بررسی ها نشان از آن دارد که این میهمانی در خارج از کشور و صاحب تولد نیز مقیم آن کشور است.

این فیلم دست به دست در فضای مجازی می چرخد، در حالی که چنین فرهنگی(شوگرددی) غافل از اینکه انتشار این فیلم باعث ترویج فساد می شود و نوجوانان و جوانان با دیدن اینگونه تصاویر آرمان ها و ارزش های انسانی را فراموش می کنند و این موضوع باعث سست شدن پایه های زندگی می شود.

---------------

بیشتر بخوانید

اقرار بازیگر معروف به آزار جنسی

-----------------------------------------

جزییات تولد یک شوگرددی ایرانی در خارج+فیلم و عکس


موضوعی که بیشتر مخاطبان این فیلم در فضای مجازی در موردش صحبت می کنند نشان از آن دارد که این مرد لیدر یک گروه با ذهنیت های منفی هستند که اینگونه رفتارها در بین دیگر میهمان عادی و یک شوخی عادی به نظر می رسد./

رکنا
https://www.asianews.ir/u/4vh
اخبار مرتبط
در حالی که جیمز فرانکو، بازیگر معروف به اتهام مجبور کردن شاگردانش به سکس گروهی و روابط غیر اخلاقی دیگر متهم شده بود، به تازگی در یک پادکست اعلام کرده که در یک مدرسه بازیگری روابط غیراخلاقی داشته است.
نیکی کریمی، هنرمند سینمای ایران درباره کار در سینمای ایران گفت: وقتی در سینما مستقل کار کنی و زن هم باشی قطعا سختی می کشی و «عشق و کاهگل» مهم ترین ایده من بود.
محاکمه گیزیلین مکسول به اتهام کارچاق‌کنی و همدستی در بهره‌کشی جنسی از دختران دادگاهی می‌شود؛ این در حالی است که یکی از چهار شاهد کلیدی دادگاه او را "هیولا و شیطان مجسم" خوانده است.
مردان نمی‌توانند از هر زنی که بخواهند خواستگاری کنند، زیراکه در این زمینه موانعی وجود دارد.
مدیر وب‌سایت دیوار، به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» به «سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل» محکوم شده است.
دختر جوانی با مراجعه به پلیس تهران درباره اغفال شدنش از سوی یک مرد در سایت همسریابی توضیحاتی داد و طرح شکایت کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید