صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۲۸
کد خبر: 7491
گزارشگر: 213
۲۱۷۶
۱
۰
۴
مطالعه علمی دانشگاه کینگز لندن درباره لذت جنسی زنان

تاثیر اندازه اندام تناسلی مردان در رضایت جنسی

تاثیر اندازه اندام تناسلی مردان در رضایت جنسی
یک مطالعه علمی جدید از دانشگاه کینگز لندن، اهمیت اندازه آلت تناسلی را در تجربه لذت جنسی مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش آسیانیوز گفته شده «افزایش طول آلت تناسلی در مردان سالم، باعث افزایش لذت جنسی در زنان می‌شود.»

 اندازه [آلت تناسلی مردان] مهم است؟ این یک سوال قدیمی است که تاکنون تنها با استنادهای موردی بر سر آن بحث شده است. اما اینک می‌توان با شواهد متقن به آن پاسخ داد.

یک مطالعه علمی جدید از دانشگاه کینگز لندن، اهمیت اندازه آلت تناسلی را در تجربه لذت جنسی مورد بررسی قرار داده است.

محققان، ۱۲ زوج دگرجنس‌‌گرا و از نظر جنسی فعال را برای این مطالعه به خدمت گرفتند. به شرکای مرد مجموعه‌ای از حلقه‌های سیلیکون با اندازه‌های مختلف داده شد تا با تعبیه آن به دور بخش تحتانی آلت تناسلی در حالت تحریک‌شده، عمق دخول را به صورت مصنوعی کاهش دهند.

حلقه‌ها طوری طراحی شده بودند که یا تغییری در میزان دخول ایجاد نکنند، یا آن را به اندازه حدود دو و نیم تا سه و نیم سانتیمتر کاهش دهند.

به زوج‌ها گفته شد که با هر حلقه سه، چهار یا پنج بار آمیزش جنسی داشته باشند.

به زن شریک گفته نشد که از کدام حلقه استفاده می‌شود. از آن‌ها خواسته شد که هر آمیزش جنسی را در مقیاس صفر تا ۱۰۰ از منظر لذت جنسی در مجموع، لذت جنسی مشخصا از نظر کیفیت آمیزش جنسی، و نیز لذت از نظر ارتباط عاطفی با شریک خود، ارزیابی کنند.

این مطالعه نشان داد که میانگین، کاهش عمق دخول در نتیجه ۱۵ درصد کاهش در اندازه آلت تناسلی، به کاهش قابل‌درک ۱۸ درصدی در لذت جنسی منجر شد.

به نقل از ایندیپندنت، دیوید ویل، نویسنده اصلی این مطالعه، می‌گوید: «ما با این فرض شروع کردیم که عمق دخول برای اکثر زنان اهمیتی ندارد. اما دریافتیم که کاهش عمق دخول به اندازه دو و نیم سانتیمتر، منجر به کاهش قابل‌درک در لذت جنسی می‌شود.»

او گفت: «هرچه آلت تناسلی بلندتر باشد، حلقه‌ها تاثیر کمتری بر لذت جنسی می‌گذارد. با این حال، اقلیتی از زنان طیفی از پاسخ‌ها را گزارش کرده‌اند که کاهش عمق دخول در برخی موارد لذت‌بخش‌تر بوده است.»

ویل گفت که این مطالعه می‌تواند برای مردانی که به دلیل نارسایی‌های مختلف سلامت دچار کوتاه شدن آلت تناسلی می‌شوند‌، آگاهی‌بخش باشد.

او افزود: «ما باید روش‌های موثری برای کمک به این مردان ارائه کنیم تا به دنبال راه‌حل‌های بی‌پایه مانند قرص و پماد نروند.»

با این حال، او خاطرنشان کرد که این یافته‌ها نباید «به این معنا تفسیر شود که افزایش طول آلت تناسلی در مردان سالم، باعث افزایش لذت جنسی در زنان می‌شود.»

وی افزود: «این موضوع به مطالعه کاملاً متفاوتی نیاز دارد.»/ 

https://www.asianews.ir/u/4w2
اخبار مرتبط
در حالی که جیمز فرانکو، بازیگر معروف به اتهام مجبور کردن شاگردانش به سکس گروهی و روابط غیر اخلاقی دیگر متهم شده بود، به تازگی در یک پادکست اعلام کرده که در یک مدرسه بازیگری روابط غیراخلاقی داشته است.
مردان نمی‌توانند از هر زنی که بخواهند خواستگاری کنند، زیراکه در این زمینه موانعی وجود دارد.
دختر جوانی با مراجعه به پلیس تهران درباره اغفال شدنش از سوی یک مرد در سایت همسریابی توضیحاتی داد و طرح شکایت کرد.
یک کارشناس امور خانواده و زنان با اشاره به اینکه فقدان گفت‌وگو در خانواده‌ها یکی از مسائلی است که منجر به خشونت خانگی می‌شود، گفت: زنان نباید به هیچ وجه خشونت را تحمل کنند و درباره خصوصیات زنان خشونت دیده توضیحاتی داد.
عادات روزانه سالم می‌تواند به کاهش خطر دچار شدن به سرطان پستان کمک کند؛ ضمن آنکه غیر از دریافت قابل توجه فیبر، یک سوم رژیم غذایی بهتر است به پروتئین بدون چربی مانند مرغ یا ماهی اختصاص داده شود؛ اما چه کارهای دیگری باید برای دوری از این سرطان مرگبار انجام داد؟
در مراسمی عجیب در منطقه دامتاری در ایالت چتیسگر هند چند مرد هندو بر پشت چند زن متاهل به منظور باردار شدن راه می روند.
رئیس پلیس فتای استان کرمان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت برای زنان تنها خبر داده است.
یافته‌های یک کار مطالعاتی در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد زنان این مناطق در ایام اخیر حداقل با یک نوع خشونت مواجه شده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
عطار
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
0
0

رضایت جنسی کاملا مسئله تخیلیه وبه قدرت تخیل فرد بر میگرده وبا کمترین اختلال حسیّ یا تفکریّ به سردی منجر میشه. وهیچ ربطی به اندامها ندارد. قناعت رمز اوج لذّت است.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید