صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۰
کد خبر: 7508
گزارشگر: 213
۹۶۳۳
۰
۱
۴
جدایی بازیگر زن جنجالی از همسر دومش

امیرخسرو عباسی پیش دخترش بازگشت!/از بهاره رهنما خبری نیست!

امیرخسرو عباسی پیش دخترش بازگشت!/از بهاره رهنما خبری نیست!
در حالی که امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما عکس تنها از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، موضوع طلاق واقعی این دو از مدت ها پیش مطرح شده است.

همسر بهاره رهنما عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته که به اعتقاد کاربران بحران میان این زن و شوهر جدی است و به طلاق نزدیک می شوند.

به نقل از پایگاه خبری پیشنهاد ویژه بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی این روزها شایعه طلاقش از امیرخسرو عباسی بسیار شنیده می شود.

 امیرعباس خسروی پیش دخترش بازگشت!/از بهاره رهنما خبری نیست!

 

 بهاره رهنما تاکنون در رابطه با این شایعه واکنشی نشان نداده است. سفر بهاره رهنما به تنهایی به ترکیه ، کیش و مهمانی ها و مراسمی که همسر بهاره رهنما به تنهایی شرکت میکند بر این موضوع دامن زده است.در ادامه عکس جدید همسر بهاره رهنما را میبینید که واکنش بسیاری از طرف کاربران فضای مجازی داشته است.


امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت کاربران این شایعه را منتشر کرده اند که همسر بهاره رهنما به خانواده سابقش برگشته است.


خبر طلاق بهاره رهنما در استوری جدیدش
بهاره رهنما که در سفر تفریحی در کیش به سر می برد فیلم و استوری جدیدی منتشر کرده است که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده و کاربران اعتقاد دارند که بهاره رهنما با این استوری طلاقش از همسر دومش را تایید کرده است.

 


همچنین بهاره رهنما که در کیش به سر می برد با اشتراک گذاشتن فیلمی از خود در یک رستوران باعث بوجود آمدن جنجال تازه ای شد.

 بهاره رهنما جدیدا با عکس هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارد حاشیه های زیادی برای خودش درست کره که در آخرین شایعه کاربران معتقدند تزریق بیش از حد ژل برای گونه قیافه این بازیگر را ترسناک کرده است.

امیرعباس خسروی پیش دخترش بازگشت!/از بهاره رهنما خبری نیست!

 

بهاره رهنما به تازگی در اینستاگرام چالش جدیدی راه انداخته است که از سوی کاربران بسیار مورد نقت قرار گرفته است.

شب یلدای تنهای حاجی بدون بهاره

همسر بهاره رهنما در شب یلدا فیلمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که نشان می دهد به تنهایی و دور از بهاره رهنما است.

بهاره رهنما در تازه ترین پست اینستاگرامی نوشت: یک رازمو بگم:

از مشورت نمیترسم !

از یاد گرفتن نمیترسم !

من باور دارم اونجایی برنده هستیم که باور کنبم:

همیشه یک نفر هست که بیشتر از تو میدونه!/

پیشنهاد ویژه
https://www.asianews.ir/u/4wl
اخبار مرتبط
در حالی که اخیرا اخباری مبنی بر حواشی طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شده است، وی به تازگی عکسی با عمل جراحی احتمالی را از خود به اشتراک گذاشته است.
به تازگی عکس جدیدی از چهره جدید و احیانا جراحی شده بهاره رهنما همراه با بازیگر مرد سینما منتشر شده است.
چندی پیش اخباری مبنی بر طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شد که به دنبال این حاشیه ها، بخشی از حرف های همسر اول امیر خسرو عباسی در قالب ویدیو منتشر شد و در ادامه گفت و گویی با وی صورت گرفته است.
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.
برای قهرمانان و افتخار آفرینان واقعی ایران در صداوسیما و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی کشور چه برنامه گفت و گویی ترتیب داده شد؟ جوانان کشتی‌گیر که افتخارات بزرگ را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زدند چند بار به تلویزیون آمدند و واقعا اسم جوان دانشمند، مریم میرزاخانی را هیچ کسی نشنیده بود و بعد جامعه فهمید که چه کسی را از دست داد!
بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری های جدیدش به راه انداخته است؛ هر چند که شایعات مبنی بر طلاقش از همسر دوم هنوز پایان نیافته است.
بهاره رهنما هنوز به اخباری که درباره طلاقش از حاجی یا حاج آقا(شوهر دومش) منتشر می شود واکنشی نشان نداده است؛ در حالی که این اخبار به طرق گوناگون در فضای مجازی دست به دست می شود و گفته شده که این روزها او بدون همسرش به ترکیه سفر کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید