صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
کد خبر: 7526
گزارشگر: 213
۱۴۳۵
۰
۰
۴
با راه اندازی توکن در سیزدهمین سالگرد ایجاد بیت‌کوین

ملانیا ترامپ از بیت‌کوین حمایت کرد/کمک بانوی آمریکا به نگهداری از کودکان

ملانیا ترامپ از بیت‌کوین حمایت کرد/کمک بانوی آمریکا به نگهداری از کودکان
ملانیا ترامپ در سیزدهمین سالگرد ایجاد بیت‌کوین، پس از راه‌اندازی توکن رمزارز غیرقابل معاوضه (ان‌اف‌تی) خود، از آن حمایت کرد و گفت در فواصل منظم ان‌اف‌تی‌هایش را در وب‌سایت خود عرضه خواهد کرد و بخشی از عواید آن را به حمایت و نگهداری از کودکان اختصاص خواهد داد.

به گزارش آسیانیوز، ملانیا ترامپ پلتفرم ان‌اف‌تی خود را در روز ۱۶ دسامبر راه اندازی کرد. وی گفت: ارزش بیت کوین در بازار بین‌المللی از مرز یک تریلیون دلار (۷۴۲.۳ میلیارد پوند) گذشته است.  

----------------

بیشتر بخوانید:

خالق «نامعلوم» بیت کوین کلاهبردار است؟

---------------------------------------------

ملانیا ترامپ در سیزدهمین سالگرد ایجاد بیت‌کوین و تنها چند هفته پس از راه‌اندازی توکن رمزارز غیرقابل معاوضه (ان‌اف‌تی) خود، از آن حمایت کرد.

خانم ترامپ در توییتی خاطرنشان کرد که ارزش بیت کوین در بازار بین‌المللی از مرز یک تریلیون دلار (۷۴۲.۳ میلیارد پوند) گذشته است.

او در این توییت گفت: «گزارش‌های بسیاری حاکی از آن است که سقف بازار بیت‌کوین از یک تریلیون دلار گذشته است. امروز سیزدهمین سالگرد بلوک پیدایش بیت‌کوین است. سالگردت مبارک #SatoshiNakamoto #MelaniaNFT.»

وی این توییت را هنگامی به اشتراک گذاشت که نرخ «هَش» (hashrate) معیار قدرت محاسبه روند استخراج رمزارز در دو روز آخر هفته و پیش از سیزدهمین سالگرد بلوک پیدایش، در اوج خود بود.

 

--------------------------------

بیشتر بخوانید:

جنگ «پول» و «ارز دیجیتال»

-------------------------------------------

 

گزارش‌های بسیاری حاکی از آن است که سقف بازار بیت‌کوین از یک تریلیون دلار گذشته است. امروز سیزدهمین سالگرد بلوک پیدایش بیت کوین است.

شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را در سوم ژانویه سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کرد.


تصور می‌شود نخستین بلاک از بلاک‌چین بیت‌کوین را که به «بلاک جِنِسیس» (genesis block) معروف است، بنیان‌گذار ناشناس آن که هویتش تا امروز یک راز باقی مانده و گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی را سبب شده، استخراج کرده است.

ادعای «خالق بیت‌کوین»: ۵۰ میلیارد دلار ثروتم را نگه می‌دارم

ایندیپندنت نوشت ملانیا پلتفرم ان‌اف‌تی خود را به دنبال ارائه اولین پیشنهادش -تابلو آبرنگ دیجیتالی از چشمانش- در روز ۱۶ دسامبر راه اندازی کرد و بدین ترتیب به فهرست در حال افزایش شخصیت‌های مشهوری پیوست که هنر دیجیتال و یادگاری‌های خود را عرضه می‌کنند.

وی در یک بیانیه گفته است: «مفتخرم که تلاش ان‌اف‌تی جدیدم را اعلام کنم. [این پروژه] مظهر اشتیاق من به هنر است و از تعهد جاری من در پشتیبانی از کودکان از راه ابتکار «بهترین باش» (Be Best) حمایت می‌کند.»

این نخستین پروژه عمومی او پس از حدود یک سال خروج شوهرش، دونالد ترامپ، از کاخ سفید است.

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، ملانیا ترامپ «در فواصل منظم» ان‌اف‌تی‌هایش را در وب‌سایت خود عرضه خواهد کرد و بخشی از عواید آن را به حمایت و نگهداری از کودکان اختصاص خواهد داد.

وب‌سایت او ادعا می‌کند که ان‌اف‌تی برای «مجموعه‌دار طلسمی برای الهام‌بخشی» فراهم می‌کند.

ان‌اف‌تی حدود یک سُل (SOL) (حدود ۱۵۰ دلار یا ۱۱۰ پوند) هزینه خواهد داشت و از بلاک‌چین سولانا (Solana) که با پلتفرم رسانه اجتماعی راست‌گرای پارلر (Parler) کار می‌کند، استفاده خواهد کرد.

در ژوئن سال گذشته، السالوادور نخستین کشوری بود که از بیت‌کوین به عنوان وجه رایج قانونی برای پرداخت بهای کالا و مالیات استفاده کرد./

https://www.asianews.ir/u/4x0
اخبار مرتبط
در حالی که ​رئیس بانک مرکزی انگلستان گفت دارایی‌های رمزارزی ممکن است بی‌ارزش باشد و خطر از دست رفتن کل پول سرمایه‌گذاران و قربانی شدن آنان در این بخش وجود دارد، صندوق بین‌المللی پول نیز اعلام کرد: استفاده از بیت کوین به عنوان واحد پولی قانونی شامل ریسک جدی برای مصرف‌کننده، و ثبات مالی است.
در حالی که شخصی به نام رایت، برنامه نویس 51 ساله استرالیایی که در لندن زندگی می کند، چندین بار مدعی شده که بیت کوین را ایجاد کرده است، هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین که یکی از معماهای ماندگار دنیای اقتصاد بوده است، قرار است سرانجام در دادگاه فلوریدا فاش شود.
روند بازار برای بیت کوین صعودی است و بیت‌کوین بعد از اینکه سقف تاریخی خود را شکست می‌تواند تا محدوده ۷۳ هزار دلار رشد کند
دونالد ترامپ گفت: وقتی بایدن فردا بعدازظهر بیدار شود، کسی باید به او بگوید که دیگر رسما رئیس فروپاشی حزب دموکرات است!
حبیب آل جلیل بازی ساز مستقل ایرانی، برنامه نویس و فعال حوزه بلاک چین است که برنامه نویسی را با ساخت اپلیکیشن برای مارکت های داخلی نظیر «سیبچه» آغاز کرد.
در سال‌های اخیر اقدام نهادها و مسوولان در ایران به استخراج بیت‌کوین موضوعی بحث‌برانگیز بوده است؛ در حالی که صداوسیما که بخشی از توان خود را به استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد از این راه اختصاص داد و تهاتر با شرکت‌های چینی برای استخراج بیت‌کوین نیز از جمله مواردی است که می‌توان نام برد و همه این ها مسئله انرژی در ایران را بحرانی‌تر کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید