صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۰۰:۰۱
کد خبر: 7554
گزارشگر: 213
۱۴۸۴
۰
۰
۳
جزییات ثبت نام پسران برای مسکن ملی از زبان معاون وزیر راه

مردان مجرد بالای ۲۳ سال خانه دار می شوند/ثبت نام از ۲۰ دی‌ماه در نهضت ملی مسکن

مردان مجرد بالای ۲۳ سال خانه دار می شوند/ثبت نام از ۲۰ دی‌ماه در نهضت ملی مسکن
محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن از دوشنبه آینده ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام آقایان مجرد بالای ۲۳ سال در نهضت ملی مسکن از دوشنبه آینده ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

محمود محمودزاده با اشاره به ثبت‌نام 2 میلیون و 456 هزار خانوار در نهضت ملی مسکن،‌ اظهار کرد: تمامی این متقاضیان به‌جز حدود 100 هزار نفر پالایش شده‌اند.

----------------

بیشتر بخوانید

آخرین مهلت ثبت‌نام مسکن ملی و تمدید زمان مجردها+شرایط و سامانه ثبت نام

----------------------------------
وی با بیان این‌که فهرست متقاضیان پالایش‌شده به کارتابل استان‌ها و سازمان‌های مربوط ارسال شده است،‌ افزود: پس از این مرحله،‌کنترل فیزیکی مدارک و شرط پنجم یعنی سکونت 5 سال بررسی می‌شود.

وی همچنین با اعلام "امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان نهضت ملی مسکن است"،‌ تصریح کرد: 15 دی‌ماه آخرین مهلت برای دوره ثبت‌نامی است که از 28 مهرماه امسال آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر این اساس در دوره جدید ثبت‌نام، آقایان مجرد بالای 23 سال می‌توانند از دوشنبه هفته آینده 20 دی‌ماه اقدام به ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن (ثمن) کنند.

 

----------------

بیشتر بخوانید

کارزار دریافت مالیات‌ از خانه‌های خالی متوقف شد!
------------------------------------------------

محمودزاده با اشاره به این‌ شرط تحویل واحدها به آقایان مجرد که تأهل آنها خواهد بود، تأکید کرد: در صورتی که متقاضیان در موعد تحویل متأهل نشده باشند، تمام تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته‌شده برای آنها حذف و واحد مسکونی به‌قیمت روز تحویل می‌شود./تسنیم


https://www.asianews.ir/u/4xr
اخبار مرتبط
از ۲۸ مهرماه تا ۱۴ دی ماه در مرحله اول ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۷۱ نفر در سامانه این طرح به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کردند و حالا آخرین مهلت این ثبت نام با شرایط متفاوت اعلام شده است.
به تازگی بسیاری از واحدهای قدیمی تهران بازسازی شده‌ اند که فهرست آنها آماده شده است.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: سازمان مالیاتی به دلایلی نمی‌تواند از اطلاعاتی که سامانه املاک و اسکان احصاء کرده استفاده کند.
آخرین قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن نشان می دهد که اوراق مسکن فروردین، اردیبهشت‌ و خرداد امسال به ترتیب با قیمت های ۱۰۴ هزار و ۷۰۰، ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ و ۱۰۵ هزار تومان معامله می‌شود.
وزیر راه در حالی از آورده ۱۵۰ میلیونی برایب خرید خانه در تهران خبر داد که شرط ازدواج را تا زمان تحویل خرید خانه برای مجردها مطرح کرد و گفت در غیر این صورت زمین رایگان نخواهد بود و باید مبلغ پول زمین را فرد مجرد پرداخت کند.
کارشناسان گفتند ارزش ملک‌های ۲۵۰ هزار دلاری درترکیه ۱۷۰ تا ۸۰ هزار دلار بیشتر نیست و مردم در خرید این ملک‌ها حدود ۴۰ درصد ضرر می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید