صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۳
کد خبر: 7580
گزارشگر: 306
۳۷۴
۰
۰
۰

تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده برای اولین بار در شورای اسلامی شهر یزد

تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده برای اولین بار در شورای اسلامی شهر یزد
یزد - عضو شورای اسلامی شهر یزد از تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده برای اولین بار در شورای اسلامی شهر یزد خبر داد
 
آسیانیوز / یزد ؛ .به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، فاطمه زارع، عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نهاد خانواده به عنوان سنگ بنای جامعه و کانونی برای رشد وتعالی بشر گفت: خانواده بستری برای بالندگی است و داشتن جامعه سالم منوط به وجود خانواده سالم به عنوان هسته مرکزی است.
 
او افزود: مقام معظم رهبری نیز بر قداست نهاد خانواده و نقش این نهاد در اشتغال و فرزند آوری تاکید کرده و بانوان را عنصر اصلی در ایفای نقش این نهاد مقدس می دانند و آنها را جمعیتی قلمداد می کنند که در پیشرفت جامعه اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و...  از زمان صدر اسلام تا کنون بسیار تاثیر گذار بوده اند.
 
زارع ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش بانوان در خانواده و جامعه برای اولین بار در شورای اسلامی شهر یزد، کمیسیون بانوان و خانواده تشکیل خواهد شد و در تبادل نظر ها و دستور العمل های این کمیسیون به مقوله خانواده به شکل ویژه رسیدگی خواهد شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد، با اذعان به این مطلب که مقوله خانواده مختص بانوان نبوده و افراد مختلف از جمله مردان، دختران ، پسران و رده های سنی مختلف را شامل می شود، ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از عملکرد های مهم خانواده مبحث تربیتی و فرهنگی است و با توجه به نقش بانوان در این حوزه و در تربیت نسل های آینده، هدف از تشکیل این کمیسیون، ارائه ایده ها و پیشنهاداتی برای نقش آفرینی بهتر بانوان در این حوزه و کمک به پویایی و بالندگی جامعه است.
 
زارع درباره برنامه های این کمیسیون، چنین عنوان کرد: تشکیل کلینیک خانواده، شکل گیری خانواده های پویا وسالم، اشتغال خانواده، تسهیلگری ازدواج جوانان و زمینه سازی برای فراهم نمودن اقدامات خیّری مانند جمع آوری جهیزیه و سیسمونی به صورت هدفمند و ویژه از طرح های اجرایی مورد نظر این کمیسیون است.
 
او در پایان افزود: شورای اسلامی شهر یک نهاد فرهنگی – اجتماعی و یک نهاد مردمی است که حفظ ارتباط با شهروندان بسیار مهم بوده و لذا شهروندان می توانند نظرات و پیشنهادات خود برای عملکرد هرچه بهتر این  کمیسیون را به صورت مکتوب یا از طریق مشارکت حضوری در جلسات کمیسیون ارائه نمایند.

سید محمدجواد عرفانفر

تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده برای اولین بار در شورای اسلامی شهر یزد , فاطمه زارع، عضو شورای اسلامی شهر یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4yh
اخبار مرتبط
یزد - اعضاء شورای اسلامی شهر یزد با تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده موافقت کردند
یزد - حقیرالسادات، عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به جایگاه یزد در زمینه فعالیت های گردشگری باید صنعت گردشگری به فرهنگ گردشگری تبدیل شود
یزد - با پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد پروژه زیرگذر ذکریا رازی مورد بهره بر داری قرار گرفت
یزد- حد فاصل تقاطع شهید حاج حسن دانش تا بلوار مدرس به نام حضرت امام محمد باقر (ع) نامگذاری شد
یزد - سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از تخفیف 70 درصدی عوارض ساختمانی برای پروژه های طرح اقدام مسکن ملی در یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید