صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۴
کد خبر: 7598
گزارشگر: 306
۵۵۱
۰
۰
۰

قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
یزد - رییس شورای اسلامی شهر گفت: قیام ۱۹ دیماه مردم شهر دارالعباده قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
آسیانیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: خواستگاه این حرکت، مرکز علم و وحیانیت یعنی شهر مقدس قم بوده و بعد از قیام ۱۵ خرداد نقطه آغازی برای انقلاب اسلامی است و نشان از پیشتازی  شهر علم و فقاهت و بیانگر خاستگاه فکری و اعتقادی غنی  نهضت اسلامی است.
 
او گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه همراه با مجاهدت های فقیهان در دو جبهه  مبارزه با تحجر از یک سو و مبارزه با روشنفکری وابسته به غرب ایستادگی کردند.
 
دشتی گفت: همچنین با تدابیر بزرگانی همچون آیت الله بروجردی در مقابل طاغوت رضاخانی مقاومت کرده و حوزه علمیه قم نیز با رهبری امام راحل در سال ۵۶ پیشتازی کرده و موفق به پیروزی نهضتی به عظمت انقلاب اسلامی شدند.
 
او گفت: هدف چنین نهضتی تبدیل اسلام به یک سبک زندگی است و حتی امروز نیز نظام اسلامی با تهدیداتی از سوی استکبار نظیر تحریم، جنگ، ترور و ... روبه روست اما با فداکاری مردم ، جبهه اسلامی در تلاش است تا فضای استکبار را تنگ کند و راه را برای پیشبرد هرچه بهتر انقلاب باز کرده و امیدواریم شاهد پیروزی و توفیق روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مادی و معنوی باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است , غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد, سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/4yz
اخبار مرتبط
یزد - عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش شورای شهر یزد، تحقق شهری آباد از طریق توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر است
یزد - اعضاء شورای اسلامی شهر یزد با تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده موافقت کردند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید