صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۲
کد خبر: 7614
گزارشگر: 213
۶۴۸
۰
۰
۲
ورود سامانه بارشی و ابری به ایران

کشور برفی و سرد می شود

کشور برفی و سرد می شود
سازمان هواشناسی اعلام کرد به زودی سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر روز دوشنبه (۲۰ دی‌ماه) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.

سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر روز دوشنبه (۲۰ دی‌ماه) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.

«امین حسین نقشینه» درباره وضعیت آب و هوای کشور افزود: امروز همچنین با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: بعدازظهر روز دوشنبه (۲۰ دی‌ماه) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در غرب و شمال غرب موجب افزایش ابر و اواخر وقت، بارش برف و باران خواهد شد و به همه مناطق کشور نفوذ پیدا خواهد کرد.

وی گفت: از امروز تا روز دوشنبه در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.

نقشینه بیان‌داشت: اراک، اصفهان، تهران و کرج از جمله شهرهای آلوده در این سه روز خواهد بود.

آلودگی هوای تهران تا سه شنبه ادامه دارد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف و غبارآلود و گاهی بارش‌های پراکنده و وزش باد در استان قابل انتظار خواهد بود همچنین با توجه به پایداری هوا تا پنج روز آینده انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

آلودگی هوای تهران تا سه شنبه ادامه دارد

به نقل از دنیای اقتصاد، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان صاف و غبارآلود و گاهی بارش‌های پراکنده و وزش باد در استان قابل انتظار خواهد بود همچنین با توجه به پایداری هوا تا پنج روز آینده انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از امروز(۱۸دی‌ماه) تا سه‌شنبه(۲۱دی‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و با استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد شهری، غبارآلود و با کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
 تبلیغ

بعدازظهر سه‌شنبه(۲۱دی ماه) با نفوذ سامانه بارشی نسبتا ضعیف، افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط بویژه بخش‌های شمالی استان گاهی بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و مه مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با بیشینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

 
آسمان تهران فردا (۱۹ دی ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۲۰ دی ماه) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/4zf
اخبار مرتبط
آخر هفته جاری با نفوذ جریانات شمالی بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و چندین استان دیگر آغاز می‌شود.
سازمان هواشناسی عمان گفته است در ۲۴ ساعت آینده طوفان شاهین به یک چرخند سیکلونیک شدید تبدیل می‌شود و مسقط و سواحل این کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از بامداد امروز با شروع بارندگی به شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید