صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۱۸
کد خبر: 7616
گزارشگر: 213
۱۳۷۹
۰
۰
۵
دلیل عذرخواهی و جدایی هنرپیشه زن

بهاره رهنما سکوتش را درباره طلاق و همه چیز شکست+ویدیو

بهاره رهنما سکوتش را درباره طلاق و همه چیز شکست+ویدیو
بهاره رهنما درباره اتفاقات و حواشی اخیر و موضوع طلاقش در یک ویدیو توضیحاتی داده است.

بهاره رهنما فیلمی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و درباره حواشی اخیر زندگی اش و اینکه باعث ناراحتی مردم شده است عذر خواهی کرده .بهاره رهنما در این ویدئو می گوید که اولین گام آرامش پذیرفتن اشتباهاتمان است.

 


بهاره رهنما فیلمی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و بابت اتفاقات اخیر و اینکه باعث ناراحتی مردم شده است عذر خواهی کرده .

رهنما در این ویدئو می گوید که اولین گام آرامش پذیرفتن اشتباهاتمان است. بهاره رهنما بازیگر سینما وتلویزیون ایران است که سال هاست در این عرصه ایفای نقش میکند و محبوبیت خاصی در بین مردم دار .بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است.

 

 

وی کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود و طلاق گرفت. حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دختری به نام پریا ست که بعد از ازدواج مجدد مادرش برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته و در رشته ی موسیقی مشغول به تحصیل است.


 بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه نقاله خوانی نیز دارد./

مثلث آنلاین
https://www.asianews.ir/u/4zh
اخبار مرتبط
یکی از بازیگران زن با انتشار عکس هایی در اینستاگرام درباره جدایی حدیث فولادوند از رامبد شکرآبی نوشت.
همچنانکه متقاضیان از سنگ اندازی بانک ها در پرداخت وام گله مند هستند، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلا از وام ازدواج استفاده نکرده باشد، در صورت ازدواج دوم یا بیشتر باز هم می‌تواند تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کند.
در حالی که امیرخسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما عکس تنها از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، موضوع طلاق واقعی این دو از مدت ها پیش مطرح شده است.
در حالی که اخیرا اخباری مبنی بر حواشی طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شده است، وی به تازگی عکسی با عمل جراحی احتمالی را از خود به اشتراک گذاشته است.
به تازگی عکس جدیدی از چهره جدید و احیانا جراحی شده بهاره رهنما همراه با بازیگر مرد سینما منتشر شده است.
بهنوش بختیاری با پست یک عکس به گونه ای از ماجرای جدایی اش سخن گفته است.
چندی پیش اخباری مبنی بر طلاق بهاره رهنما بازیگر زن از همسر دومش خبر ساز شد که به دنبال این حاشیه ها، بخشی از حرف های همسر اول امیر خسرو عباسی در قالب ویدیو منتشر شد و در ادامه گفت و گویی با وی صورت گرفته است.
اخبار تازه رسیده از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکایت دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید