صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
کد خبر: 7625
گزارشگر: 213
۷۳۹
۰
۰
۳
بانک مرکزی مقدار انتقال پول را افزایش داد

سقف پرداخت‌ در سامانه‌ بانک ها چقدر شد؟+جزییات

سقف پرداخت‌ در سامانه‌ بانک ها چقدر شد؟+جزییات
بانک مرکزی اعلام کرد در راستای اجرای دقیق‌تر رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان تغییراتی در سامانه‌ها اعمال خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی سقف مبلغ دستور پرداخت پایا را به ۱۰۰ میلیون و کف مبلغ دستور پرداخت ساتنا را به ۵۰ میلیون تومان افزایش داد.

---------------

بیشتر بخوانید:

آقای رییس جمهور «ظلم بانک ها» کشور را ساقط می کند!/تظلم خواهی «شرکت صادراتی تهران ستاک» از ستم نظام بانکی در نامه به ابراهیم رئیسی

---------------------------------------

بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای اجرای دقیق‌تر رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و همچنین مدیریت حجم دستورپرداخت‌های سامانه یاد شده، از روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ تغییراتی به شرح زیر در سامانه‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد:

کف مبلغ دستورپرداخت‌های بین مشتری (C۲C) ساتنا، از ۱۵۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال، افزایش خواهد یافت. سقف مبلغ دستورپرداخت‌های پایا، از ۵۰۰ میلیون ریال به ۱ میلیارد ریال به ازای هر دستورپرداخت، افزایش خواهد یافت.

  

--------------------------

بیشتر بخوانید

خانه های خالی مال بانک‌ها هستند!آیا اقتصاد ایران را بانک ها گروگان گرفته اند؟

-----------------------------------------------------------

 

• درخصوص چرخه‌های تسویه پایا در روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی)، چرخه جدیدی در ساعت ۱۷:۴۵ جهت تسویه دستورپرداخت های غیرشاپرکی افزوده خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است که دستورپرداخت‌های ساتنا و پایا با مبداء و مقصد بانک مرکزی و همچنین دستورپرداخت‌های مربوط به تسویه وجوه پرداخت یاران، از شمول محدودیت‌های مبلغی ذکر شده مستثنی هستند. بدیهی است در صورت عدم رعایت کنترل‌های برشمرده، وجه التزام سامانه‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

من به‌جای دادستان بودم «مجازات» می کردم!/گذشت بیست سال از «قانون منع اخذ» وثیقه و «پاسخگو نبودن» بانک ها

------------------------------------------------------

 در پایان تأکید می شود، ضمن اطلاع رسانی مناسب به مشتریان محترم شبکه بانکی، تغییرات لازم در سامانه‌های آن بانک انجام شود./اقتصاد نیوز

https://www.asianews.ir/u/4zq
اخبار مرتبط
در حالی که نماینده مجلس سخن نگران کننده خط فقر خط فقر ۴ میلیونی را به کار برده است، ضرورت «دستمزد شایسته»یا همان Decent Wage طرح می شود که نه تنها خط فقر و حداقل‌های مورد نیاز برای یک زندگی بسیار ساده را پوشش می‌دهد، بلکه دیگر عناصر مورد نیاز برای یک زندگی شایسته، مانند تفریحات، سفر، مطالعه و هزینه‌های فرهنگی را تامین می‌کند.
همچنانکه متقاضیان از سنگ اندازی بانک ها در پرداخت وام گله مند هستند، چنانچه متقاضی وام ازدواج قبلا از وام ازدواج استفاده نکرده باشد، در صورت ازدواج دوم یا بیشتر باز هم می‌تواند تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کند.
دریافت کپی پشت کارت ملی و کپی شناسنامه از سوی ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها ممنوع است و افراد به هیچ وجه نباید اطلاعات محرمانه هویتی پشت کارت ملی را برای دیگران فاش کنند.
رییس اتاق ایران و سوئیس با ابراز تاسف از"تهاتر چای در برابر نفت گفت: «تهاتر در تاریخ بشریت، روشی مربوط به قبل از به وجود آمدن واحد پولی است»، افزود: «یقینا دلیلی وجود داشته که تهاتر دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد».
خبرها حاکی از آن است که در چند روز اخیر امکان تکمیل مراحل ثبت‌نام وام ودیعه وجود ندارد، ولی چند بانک برای پرداخت وام واجد شرایط هستند.
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت: مردم و مشتریان بانک ها اگر در خصوص اعطای تسهیلات با مشکل مواجه شدند، حتما شکایت خود را به اطلاع واحد رسیدگی به شکایات برسانند تا پی گیری های لازم انجام شود.
مدیر «شرکت صادراتی تهران ستاک» که یک تولیدکننده مشتاق و دور از وطن بود و قصد سرمایه گذاری در کشور را داشت و دارد، در حال آغاز اعمال ایده ها و ارتباطش با بانک ها، مانند بسیاری از صنعتگران کشور، در دام ظلم نظام بانکی ایران افتاد! این تولید کننده، نامه ای به ابراهیم رئیسی نوشته و از او تظلم خواهی کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید