صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۱
کد خبر: 7626
گزارشگر: 213
۶۶۹
۰
۰
۳
پژو، دنا و سمند افت قیمت داشتند

جدول قیمت‌ خودروهایی که ارزان شدند+جزییات

جدول قیمت‌ خودروهایی که ارزان شدند+جزییات
روند قیمت ها در بازار خودرو ریزشی شده است و خودروهای پراید، پژو، دنا و سمند شاهد کاهش قیمت ها بودند.

به گزارش آسیانیوز، خودروهای پژو امروز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۱ میلیون تومان رسیده است.

 خودروهای پژو ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۱ میلیون تومان رسیده است.

روند قیمت ها در بازار خودرو ریزشی شده است و خودروهای پراید، پژو، دنا و سمند شاهد کاهش قیمت ها بودند.

در دومین روز هفته روند قیمت ها در بازار خودرو ریزشی شده است به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن از روز گذشته تاکنون یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو پارس نیز در این مدت کاهش قیمت ها را شاهد بودند به طوری که پژو پارس مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبودند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۶۲ میلیون تومان رسیده است و دنا توربو پلاس دنده ای نیز در این مدت کاهش قیمت ۳ میلیون تومانی را تجربه کرده است و این خودرو در حال حاضر در بازار ۴۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

به نقل از دنیای اقتصاد قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جدول کاهش قیمت خودرو




https://www.asianews.ir/u/4zr
اخبار مرتبط
یزد- فرمانده انتظامی استان توصیه و هشدارهای پیشگیری از سرقت خودرو را به شهروندان ارائه کرد
به نظر می رسد برنامه ایران خودرو برای کاهش تولید گروه های پژو ۲۰۶ است که البته همه گروه های پژو از خط تولید حذف نخواهند شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تقاضای خودرو در کشور یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه است و آنچه امسال تولید می‌شود یک میلیون دستگاه است که ۵۰۰ هزار دستگاه کمبود عرضه خواهیم داشت و این کمبود در سال آینده جبران می‌شود.
محسن رضایی وعده دو برابر شدن یارانه ها را از دی ماه 1400 داده و گفته است: طبق پیش بینی‌ها و برآورد‌ها هر خانوار رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان نقد و کالا یارانه دریافت خواهند کرد.
در طرح جدید یارانه که از سوی معاونت اقتصادی دولت مطرح شده، قرار است طرح باز توزیع یارانه بنزین تغییر کند و سهمیه بنزین به جای خودرو به افراد اختصاص یابد.
تا چندی پیش خریداران خودرو که قبلا ثبت نام کرده بودند خودرو را با قیمت‌های جدید خریداری کردند؛ اما به گفته نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس این موضوع خلاف موارد برخی از قراردادها است.
در طرح پیش‌فروش جدید ایران‌خودرو، خودروهایی که حراج شده اند به صورت متوسط ۱۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار هستند؛ با وجود این توزیع رانت خودروسازان بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید