صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۵
کد خبر: 7630
گزارشگر: 213
۶۹۰
۰
۰
۰
هدیه‌ای شادی‌بخش در روزهای برفی

مجله تیزهوش منتشر شد

مجله تیزهوش منتشر شد
مجله تیزهوش در شماره ویژه زمستانی خود با داستانها و شعرها و مطالب جدیدی برای بچه‌ها آمده است تا روشنایی دل‌انگیز و هدیه‌ای شادی‌بخش در این روزهای برفی باشد.

به گزارش آسیانیوز، جواد لگزیان: مجله تیزهوش در شماره ویژه زمستانی خود با داستانها و شعرها و مطالب جدیدی برای بچه‌ها آمده است تا روشنایی دل‌انگیز و هدیه‌ای شادی‌بخش در این روزهای برفی باشد.

در این شماره مجله تیزهوش شعری زیبا از پروین دولت آبادی می‌خوانیم سرشار از لطافت و مهربانی و با داستانی تامل‌برانگیز از کاترین گالنت با ترجمه هنرمندانه سحر اسماعیلی میهمان زیبایی‌‌ شگفت انگیزی نسیمی میشویم که ما را به ژرفای آرامش‌بخش طبیعت دعوت می‌کند.

تحلیل انیمیشن اژدهای آرزو، خبرهایی نو از پیروزی بچه‌های ایران در یک مسابقه نقاشی، گزارشی علمی و خواندنی از سیاره زحل و کلی کاردستی و بازی هوش و سرگرمی را در این شماره مجله تیزهوش خواهید خواند.

مجله تیزهوش شماره ۲۷ که به مدیر مسئولی مهدی شاگردی منتشر می‌شود  را در سایت tizhoushan.ir مطالعه کنید./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/4zw
اخبار مرتبط
سعید تشکری، داستان نویس، در کتاب «کافه داش آقا« یک نوستالژی زیبا را تصویر می‌کند و با مهارت یک نمایشنامه‌نویس حرفه‌ای صحنه‌آرایی جالبی از زندگانی در دهه پنجاه با لوکیشن‌های سینمایی به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد.
برای سفری تاریخی به خیابان خاطره‌انگیز و مدرن ارگ مشهد؛ کتاب خواندنی «خیابان ارگ مشهد» نوشته رضا سلیمان نوری یک پیشنهاد به یاد ماندنی است.
نمایشگاه نقاشی «شبیه من» دربرگیرنده مجموعه ای از تابلوهای نقاشی به سبک اکسپرسیونیسم اثر کوثر گلابگیر، در «هنر خانه بن بست» مشهد برگزار می شود.
تنهایی یک حس آزاردهنده نیست که باید سریع از دست آن خلاص شویم؛ بلکه فضیلتی شایان توجه است؛ در حالی که برای تامل و رستگاری و در این روزگار آنلاین آدم های بسیاری در گریز از تنهایی در شبکه‌هایی اجتماعی غرق می‌شوند و این موضوعات مورد توجه نویسنده کتاب «در ستایش زمان تلف شده» قرار گرفته است.
«راهنمای بازیگری برای سینما» «بازتاب‌های شرقی سینمای علی حاتمی» و «تک‌گویی‌های برتر در سینمای جهان» از جمله تازه ترین کتاب هایی است از سوی انتشارات تابان خرد به چاپ رسیده است.
«یاد مرکب‌ها» اثری مانند ردِ پای تفکر و صورتِ اندیشه تاریخ معاصر ایران؛ در قالب شناسایی برجسته‌ترینِ نام‌ها و چهره‌ها در عرصه‌های فرهنگی و هنری، متشکل از چند مجموعه شاملِ شاعران، موسیقی‌دانان، نویسندگان و چهره‌های شاخص در حوزه تجسمی است.
حوادثی از جنس زندگی روزمره آرام و بی‌شتاب اما عمیق و درس‌آموز ماجراهای رمان «خیابان خانه مانگو» را می‌سازند؛ جملاتی تامل‌برانگیز درباره آشتی و جدال باطبیعت در این خانه از روح توفانی «اسپرانسا» دختر نوجوان بیان شده است.
نگارخانه بن ‌بست این روزها میزبان نمایشگاهی با عنوان «نمانخ» با آثار حامد ارزانی دهکردی به سبک هنری مدرن است که با اتصال نخ‌ها و نقطه‌ها گویی در پی کشف راز هستی برآمده است.
کتاب شیمی‌دان اثر به یاد ماندنی استفنی میر با ترجمه مرجان حمیدی را انتشارات کتاب آمه در ۵۶۵ صفحه رهسپار بازار کتاب کرده است.
کتاب «در حواشی کتاب» نوشته محمود آموزگار در ۱۷۴ صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان توسط انتشارات آمه منتشر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید