پنج شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۱
کد خبر: 7686
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۵۵۷
۰
۰
۰

​⭕️ آخر هفته با ایرج جمشیدی 🔻 تکنولوژی ایموتاچ با مهندس سجاد بغدادی

➖ دکتر محمد جمشیدی، عضو برجسته و مشاور ناسا، در ادامه‌ی سخن درباره‌ی کتاب «تاریخچه‌ی دانشمندان و شاعران پارسی» به بخش‌هایی از این کتاب و گوشه‌هایی از آثار شاعران و دانشمندان تاریخی و معاصر ایران می پردازند. آقای جمشیدی با هزینه‌ی خودشان این کتاب را به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت مجانی منتشر کرده‌اند. برای دریافت نسخه‌ی دیجیتالی کتاب به هر دو زبان به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.wacong.org/persiansciencehistory/books.html
➖ مهندس سجاد بغدادی، مدیر و بنیان‌گذار ایموتاچ در ایران، سازنده‌ی استند‌، کیوسک و میزهای لمسی، از مزایای این تکنولوژی در اصناف مختلف و قابلیت انعطاف آن‌ها بسته به نوع فعالیت کاربران سخن می‌گوید. آقای بغدادی که ابتدا به عنوان واردکننده‌ی این محصول فعالیت می‌کرد، طی یک سانحه و شکستن یکی از استند‌ها در گمرک به واکاوی محصول شکسته‌شده و قطعات تشکلیل‌دهنده‌ی آن پرداخت و تولید این محصول را آغاز کرد.  
➖آقای مهندس محمد عطاردیان، مهندس پیشکسوت راه و ساختمان ایران، در ادامه‌ی بحث درباره‌ی «بنیاد حامیان دانشکده فنی دانشگاه تهران» به معرفی اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره‌ی این بنیاد می‌پردازند و از فعالیت‌های انجام شده و پروژه‌های عمرانی آینده‌ی آن سخن می‌گویند. یکی از این پروژه‌های مهم، امضای توافق‌نامه‌ی ساخت دانشکده‌ی عمران است که بنابر آنچه گفته شده، قرار است در محل دانشگاه تهران و با سرپرستی مهندس محمدرضا انصاری ساخته شود. 
 
👇🏽نسخه‌ی کامل سخنان آقای عطاردیان:
https://t.me/joinchat/UzElp1nob9fNz5pb

 

🗓 پنجشنبه ( ۲۳ دی ۱۴۰۰)

 
 
 
امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/51d
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید