صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۹:۲۶
کد خبر: 769
گزارشگر: 49
۸۳۲
۰
۰
۰

نه جنگ نه صلح، گزینه سوم چیست؟

حال که پس از گذشت یکسال تورم و تحریمها روز بروز سفره مردم را کوچکتر کرده است تصمیم سیاستمداران چیست ؟
نشست بین‌المللی FATF امروز با حضور نمایندگان ۲۰۵ کشور آغاز می‌شود و  بنظر میرسد سیاست ایران در مواجهه با ماجرای FATF ، بدلیل عدم پاسخگویی اروپا به مهلت داده شده در بازه زمانی تعیین شده ، عدم تصویب آن باشد اما از سوی دیگر همگی می دانیم که از اول انقلاب اسلامی تا کنون ایران و آمریکا با استراتژی " نه جنگ، نه صلح" با یکدیگر تعامل  کرده اند، اما حال با توجه به عکس العمل ایران و خروج گام به گامش از برجام و تصویب نشدن FATF گزینه سوم چیست?
مگر نه اینکه    FATFدر فعالیت اقتصادی کشور بسیار اثر‌گذار است و تحت هیچ شرایطی نباید کارکرد آن را زیر سؤال برد حال با تصویب نشدن آن تکلیف سفره های خالی مردم کشورمان چه خواهد شد و آیا تنها با مقاومت می توان اوضاع سخت اقتصادی را بهبود بخشید؟
وًحتی اگر ملت ایران  بتواند در مقابل تصمیمات بد سیاسی که  بر علیه ایران رقم می خورد مقاومت نماید آیا می تواند در مقابل اتفاقات داخلی نیز مقاوم باشد؟
مقاوم در برابر  فساد و تبعیض و رانتی که پس از تصویب دلار ٤٢٠٠ تومانی ایجاد شد و یا مقاومت در برابر سوء مدیریت های منتسب به آقازاده سالاری پس از خروج  آمریکا از برجام!
حال که پس از گذشت یکسال تورم و تحریمها روز بروز سفره مردم را کوچکتر کرده است تصمیم سیاستمداران چیست ؟
و آیا تصمیم سوم گشایشی برای اقتصاد تشنه ایران ایجاد خواهد کرد؟
 
شیرین نوری
https://www.asianews.ir/u/1kh
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید