صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۵۲
کد خبر: 7712
گزارشگر: 213
۱۴۹۳
۰
۰
۲
​اظهارات عجیب خانواده مقتول

«​جزییات» بیشتر سنگ پرانی در تهران/نخستین قربانی چگونه کشته شد؟+فیلم و مصاحبه

«​جزییات» بیشتر سنگ پرانی در تهران/نخستین قربانی چگونه کشته شد؟+فیلم و مصاحبه
​سنگ پرانی در بزرگراه های تهران توسط مردی صورت می گیرد که انگیزه خود را انتقام بیان کرده است؛ این در حالی است که موضوع پرتاب سنگ به شیشه خودروی مرد جوانی در تهران و قتل او، در قالب فیلم و مصاحبه بررسی شده است.

به گزارش آسیانیوز، اولین قربانی سنگ پران بزرگراه های تهران رضا اسماعیل زاده 48 ساله بود که در این گزارش گفتگوی خبرنگار رکنا با خانواده او را می خوانید.

مدتی قبل خبر به قتل رسیدن معلم جوان تهرانی به نام سمیه ستوده نیک نژاد فرزند شهید عباس ستوده نیک نژاد توسط فردی ناشناس در اتوبان نواب منتشر شد.

سمیه ستوده توسط فردی ناشناس از طریق پرتاب بلوک سیمانی به خودرو رنو ساندرو او به قتل رسید و رسیدگی به پرونده قتل در شعبه دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس ساسان غلامی قرار گرفت.

«جزییات» بیشتر سنگ پرانی در تهران/نخستین قربانی چگونه کشته شد؟+فیلم و مصاحبه


با پیگیری های قضایی و پلیسی روز گذشته قاتل سنگ پران بزرگراههای تهران در حالی دستگیر شد که مشخص شد او مدتی قبل در اتوبان یادگار امام مرد جوان دیگری را هم به همین شیوه به قتل رسانده بود.

عامل قتل هولناک زن و مرد تهرانی در مورد انگیزه خود از سنگ پرانی های منجر به قتل گفته است:«می خواستم دل خودم خالی شود. اعتیاد ندارم اما چون گاهی دیگران من را کتک می زدند و مسخره ام می کردند و من نمی توانستم از حق خودم دفاع کنم دست به انتقام زدم.»

بعد از دستگیری این متهم سراغ خانواده ای رفتیم که 11 آذر ماه امسال توسط همین متهم عزادار شدند.

 

 

 


رضا اسماعیل زاده که بود؟

اولین قربانی مرد سنگ پران بزرگراه های تهران جوانی 48 ساله به نام رضا اسماعیل زاده است.

برادر رضا اسماعیل زاده در مورد روز قتل برادر خود می گوید: «آن روز مثل همیشه برادرم راهی محل کار خود شد. او کارمند یک شرکت ساختمان سازی بود و هر روز صبح زود برای رسیدن به محل کار خود از اتوبان یادگار امام عبور می کرد. آن روز همکاران رضا با ما تماس گرفتند و گفتند او به محل کارش نیامده است. همسرش می گفت مثل هر روز صبح برای رسیدن به محل کارش از خانه بیرون رفته است. چند ساعت بعد متوجه شدیم که او در اتوبان یادگار امام دچار سانحه شده است.

ابتدا فکر می کردیم او تصادف کرده است، اما وقتی به محل حادثه رسیدیم متوجه شدیم او بر اثر برخورد پاره سنگ به شیشه جلوی خودرواش جان باخته است. ماجرا برای ما مبهم بود و نمی دانستیم علت اصابت سنگ به خودرو چه می تواند باشد تا اینکه روز گذشته مشخص شد عامل سنگ پرانی به خودرو برادرم دستگیر شده است.»

برادر رضا اسماعیل زاده در ادامه گفت: «برادرم یک پسر 14 ساله دارد که حالا از نعمت پدر بی نصیب شده است. فکر آینده پسر برادرم بزرگترین دغدغه ای است که ذهن من و برادران دیگرم را به خود مشغول کرده است. چند سال قبل پدرمان به رحمت خدا رفته و حالا پسر رضا و مادرم اولیای دم او هستند که خواستار اشد مجازات برای متهم این پرونده هستند تا خون به ناحق ریخته برادرم پایمال نشود.»/

رکنا
https://www.asianews.ir/u/521
اخبار مرتبط
مردی که نامش را استفان ر. اعلام کرده‌اند، با قربانی اش در خانه وی قرار گذاشته بودند که قاتل با دارویی مرد را بی‌هوش و همه اعضای بدنش را مثله کرده و خورده است.
مادر زنده یاد بابک خرمدین آخرین دفاعیاتش را ارایه داده است و در این راستا وکیل پرونده اکبر خرمدین درباره روند دادگاهی و قضایی و چگونگی مجازات او توضیحاتی را بیان کرده است.
در حالی که سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، اعلام کرد که ایران موسوی، مادر زنده یاد بابک خرمدین، فیلمساز جوان، در قتل فرزندان تحت فشار همسرش نبوده و از تمام ماجراها باخبر بوده‌ است، او گفته است که از ترس در قتل فزندانش مشارکت می کرده است!همچنانکه روانشناسان نیز مسوولیت اعمال موسوی را در ارتکاب قتل ها(با وجود تشخیص کند ذهنی در وی) بر عهده وی اعلام کرده اند.
سالگرد تولد آزاده نامداری، مجری تلویزیون که فروردین امسال درگذشت، بر سر مزارش برگزار شد و درباره این مرگ مشکوک مقام قضایی در یک ویدیو توضیحاتی داده است.
فرماندهی انتظامی آران و بیدگل از دستگیری عاملان قتل خانوادگی در یک روستای این شهرستان خبر داد.
آرمان عبدالعالی که روز 28 مهر از طناب دار رهایی یافت و اشک شوق در چشم ها برانگیخته شد، حال برای چهارمین بار در یک ماه اخیر به سوییت انفرادی برای اجرای حکم اعدام منتقل شد و گفته شده قرار است این حکم در هفته جاری اجرا شود؛ این در حالی است که نهادهای حقوق بشری و بین المللی بارها خواستار توقف این حکم شده اند.
مشتری آرایشگاه مردانه هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید