صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۴
کد خبر: 7734
گزارشگر: 213
۸۳۶
۰
۰
۳
آژانس اطلاعاتی ایالات متحده انتقام از ترامپ را جدی تلقی کرده است

ورود «سرویس مخفی آمریکا» به تهدید جانی دونالد ترامپ

ورود «سرویس مخفی آمریکا» به تهدید جانی دونالد ترامپ
جاستین ولان، سخنگوی «سرویس مخفی» آمریکا، می‌گوید این نهاد تهدیدهای انتقام‌جویانه علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، را جدی تلقی کرده و به ردیابی تهدیدات ادامه می‌دهد.

به گزارش آسیانیوز، جاستین ولان، سخنگوی «سرویس مخفی» آمریکا، می‌گوید این نهاد تهدیدهای انتقام‌جویانه علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، را جدی تلقی کرده و به ردیابی تهدیدات ادامه می‌دهد.

-----------------

بیشتر بخوانید

جو بایدن خجالت بکش!+ویدیو
------------------------------------------------------------

او امروز روز شنبه، ۲۵ دی، در گفت‎‌وگو با نشریه نیوزویک، از بیان جزییات ردیابی‌های این نهاد خودداری کرد و گفت «به منظور حفظ عملیات رهگیری، در باره امکانات و رویه‌های مورد استفاده اطلاعات نمی‌دهد». آژانس «سرویس مخفی»، تشکیلات ویژه حفاظت از رئیس جمهور و شمار دیگری از مقامات ارشد رسمی آمریکا و خانواده آن‌ها است.

به نوشته نیوزویک، با وجود این‌که احتمال ارتکاب عملیات پیچیده از سوی ایران و عوامل وحامیان آن در خاک آمریکا که تهدید جانی واقعی علیه دونالد ترامپ و سایر مقامات پیشین این کشور باشد، ضعیف و نامحتمل است اما تشکیلات «سرویس مخفی» آمریکا هر نوع تهدید از این دست را جدی می‌گیرد.

موضوع وجود تهدیدات احتمالی علیه دونالد ترامپ و مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا، پس از آن مورد توجه رسانه‌های آمریکا قرار گرفت که مسوولان کشور در دو هفته اخیر با اشاره به ماجرای ترور سردار قاسم سلیمانی، از لزوم «گرفتن تقاص از سران وقت آمریکا» سخن گفتند.

 

----------------

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا است!

--------------------------------------------- 


در همین راستا، پس از انتشار انیمیشن تهدید به قتل ترامپ با عنوان «انتقام قطعی» در یکی از اکانت‌های وابسته به سایت‌ رهبر انقلاب، شبکه اجتماعی توییتر جمعه شب ۲۴ دی اعلام کرد که این اکانت را برای همیشه مسدود کرده است.

 ترامپ بارها از دستور و ادعای خود مبنی بر ترور عامل کشتار  نظامیان آمریکا در منطقه دفاع کرده است.

مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت ترامپ هفته گذشته به فاکس نیوز گفت و مدعی شد که این ترور به پیشنهاد وی بوده است./

https://www.asianews.ir/u/52n
اخبار مرتبط
ملانیا ترامپ در سیزدهمین سالگرد ایجاد بیت‌کوین، پس از راه‌اندازی توکن رمزارز غیرقابل معاوضه (ان‌اف‌تی) خود، از آن حمایت کرد و گفت در فواصل منظم ان‌اف‌تی‌هایش را در وب‌سایت خود عرضه خواهد کرد و بخشی از عواید آن را به حمایت و نگهداری از کودکان اختصاص خواهد داد.
ترامپ در گفت و گویی سخنان بسیار جنجالی را درباره عملکرد بایدن به کار برد.
نظرخواهی‌های شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داده است که حدود ۷۱ درصد آمریکایی معتقدند که کشور تحت ریاست‌جمهوری بایدن در جهت غلط پیش می‌رود و به بیراهه خواهد رفت.
ترامپ گفت: من کشورمان را دوست دارم؛ فکر می‌کنم مردم آمریکا به زودی در خصوص خبری خیلی خوشحال خواهند شد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید