صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۰۱:۳۴
کد خبر: 7735
گزارشگر: 213
۱۸۲۸
۰
۰
۳
چند رسانه از صدای مهیب در برخی استان های کشور خبر دادند

صدای انفجارهای شدید در ده ها شهر غربی ایران

صدای انفجارهای شدید در ده ها شهر غربی ایران
براساس چند گزارش فوری، صدای انفجار در ده ها شهر و استان های غربی کشور مانند کرمانشاه، سنندج و همدان سبب شده که مردم وحشتزده به خیابان بیایند.

به گزارش آسیانیوز، صابرین نیوز در خبری تایید نشده مدعی شد صدای انفجار در کرمانشاه، سنندج و همدان، در نتیجه رزمایش پدافند هوایی ایران برای آزمایش سامانه‌های پدافند هوایی جدید است که به تازگی به زرادخانه نیروهای مسلح ایران پیوسته اند.

به گزارش رکنا، این سامانه‌های پدافندی به تازگی تحویل یکان‌های عمل‌کننده در غرب کشور شده‌اند. این تمرین‌های ناگهانی و شبانه بخشی از راهبرد آمادگی پدافند کشور است.

گفته شده تعداد شهرهایی که امشب صداهای متعدد انفجار در آنها شنیده شد، به ۵۰ شهر در ۴ استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و همدان افزایش یافته است.

اسدآباد، جوانرود، روانسر، ثلاث‌باباجانی، سرپل ذهاب، دالاهو و مریوان ،کامیاران، رانشهر، ارومیه، تکاب، مهاباد، پاوه، روانسر، بیجار و ... از جمله این شهرها هستند.

آسیانیوز هنوز این خبر را تکذیب یا تایید نمی کند./

https://www.asianews.ir/u/52o
اخبار مرتبط
یک روزنامه نوشت چگونه می‌خواهید از خانه کارمند مالیات بگیرید که با اقساط موفق به خرید یک خانه شده است؛ در حالی که واضحا دریافت مالیات از دارایی مردم سبب طغیان خواهد شد!
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی رخ داد و مرگ دو نفر تایید شده است.
ساعاتی پیش انفجاری مهیب در جایگاه سوخت سی ان جی زاهدان به وقوع پیوست.
گزارش کوتاهی از شنیده شدن «صدای انفجار شدید» در آسمان نطنز توسط مردم محلی مخابره شده است.
انفجار در پمپ بنزین جان ۲ جوان موتورسوار را گرفت.
دومین حمله مرگبار به مساجد شیعیان در افغانستان امروز رخ داد؛ این دومین حمله خونین ترویستی در عرض یک هفته گذشته در این کشور نسبت به شیعیان است.
انتشار تصاویر ماهواره‌ای یک گروه بین‌المللی مشاوره اطلاعاتی، نشان می‌دهد که انفجار در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران، خسارت شدیدی به ساختمان‌ آن وارد کرده و به مرگ دو نفر منجر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید