صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۲
کد خبر: 7760
گزارشگر: 213
۴۸۰
۰
۰
۵
صعود شاخص کل بعد از چندین هفته

بورس چراغ سبز نشان داد+جدول ها

بورس چراغ سبز نشان داد+جدول ها
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 3 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 314 هزار واحد قرار گرفت؛ در حالی که شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد.

به گزارش آسیانیوز، بورس امروز دوشنبه 27 دی ماه 1400 بورس پس از مدت ها با رشد مواجه شد و در کانال یک میلیون و 314 هزار واحد قرار گرفت.

بورس امروز دوشنبه 27 دی ماه با رشد آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 3 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 314 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن بورس امروز هم مثبت شد. شاخص کل هم وزن بورس امروز با رشد 97 واحدی مواجه شد. جزئیات بورس امروز به شرح زیر است.

بورس چراغ سبز نشان داد+جدول ها


همچنین نماد فرابورس، اتکای و سمگا بیشترین اثر مثبت و نماد کلر یشترین اثر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

 

بورس چراغ سبز نشان داد+جدول ها

 


https://www.asianews.ir/u/53a
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سهام گفت: بورس به شدت تهی از فروشنده شده است ولی از طرف دیگر خریدار هم نیست؛ در حالی که بازار در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و خریدار منتظر اخبار برجام و بودجه است.
رییس سازمان بورس در حالی از پرداخت سود ۲۳۰ شرکت سخن گفت که وعده داد تا پایان سال ۷۰ شرکت دیگر نیز سود خود را پرداخت خواهند کرد.
بورس امروز با افت آغاز به کار کرد و شاخص کل هم‌وزن همراستا با شاخص کل در جهت منفی در حال حرکت است.
مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه ۹۱ درصد پرتفوی شستا بورسی است، گفت: وظیفه اصلی شستا حفظ ارزش دارایی بیمه‌شده‌هاست و تلاش داریم با افزایش شفافیت و میزان سودآوری شستا از دارایی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی صیانت کنیم.
بورس در هفته گذشته در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که روز چهارشنبه پیش از آن، پس از 19 روز متوالی بازار با ورود پول حقیقی مواجه بود.
بازار سهام پس از افت و خیزهای فراوان در هفته گذشته طی چهار روز معاملاتی پیش روند رو به رشدی داشته است؛ در حالی که کارشناسان معتقدند این روند ماندگار است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید