صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
کد خبر: 7779
گزارشگر: 213
۱۲۲۴
۰
۰
۲
ادامه شکایت ها از دو تیم پایتخت

اعلام محکومیت استقلال و پرسپولیس

اعلام محکومیت استقلال و پرسپولیس
کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید درباره شکایات از پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
به گزارش آسیانیوز، کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدیدی صادر کرد که به شرح زیر است:

«با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت دویست میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

باتوجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

مهدی نیایش بابت مطالبه دو میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و نهصد و چهل میلون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریالی، مجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری زاده محکوم به پرداخت مبلغ دویست و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری زاده شد.

ضمن اینکه مازیار فرخی پور خواهان مطالبه به مبلغ دویست و ده میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه به وی پرداخت شود.

همچنین باشگاه ملی حفاری محکوم به پرداخت سیصد میلیون ریال و هزینه دادرسی پیرو شکایت امین جعفری پور در حق وی شد.

علیرضا صرافان به دلیل مطالبه به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال از باشگاه ایران جوان بوشهر شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

علی حدادی فر بابت مطالبه سیصد و پانزده میلیون ریالی از باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و باشگاه به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.»/ایسنا
https://www.asianews.ir/u/53t
اخبار مرتبط
کمیته مستقل کنترل AFC اعلام کرده که این سه باشگاه نتوانسته‌اند معیارهای ضروری (مطابق بندهای ۳.۱ و ۳.۲ اساسنامه صدور مجوز برای باشگاه در AFC) را فراهم کنند و مطابق آن نباید اجازه ورود به لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ را داشته باشند
حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به مهم ترین سوژه فوتبال ایران طی روزهای اخیر تبدیل شده است؛ در حالی که بنا بر اظهارات مدیرعامل سابق پرسپولیس ممکن است پروانه این دو باشگاه باطل شود و سرخابی ها حتی نتوانند در لیگ داخلی هم فعالیت کنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تلویحا حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را تأیید کرد.
رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام و اعتراض کرد مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد در جریان پخش بازی‌ پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهارنظرهای عجیب و شائبه برانگیزی داشت.
یک ویدیو با موضوع خداحافظی بازیکن پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید