صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 7806
گزارشگر: 213
۸۱۳
۰
۰
۵
یادداشت/مهدی کریمی تفرشی

میدان را خالی نکنید!

میدان را خالی نکنید!
هزینه‌کرد در آموزش و مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است که افق‌های روشنی را پیش چشم بنگاه‌های اقتصادی گشوده و سازمان را برای آینده مجهز می‌کند.

مهدی کریمی تفرشی asianews

به گزارش آسیانیوز، بازار ایران با وجود فراز و نشیب های بسیار، اما با ورود رقبای ریز و درشت تا حد زیادی تبدیل به یک بازار رقابتی شده است و در این میدان تقریباً هیچ بازیگری تنها و بدون رقیب نیست. در این فضا ،‌ توجه جدی به بازاریابی برای تمام شرکت ها یک امر ضروری است و کسانی که در این باره غفلت کنند به سرعت میدان را به نفع رقبا از دست خواهند داد .

----------

بیشتر بخوانید

فناوری؛ ضرورت کسب و کار

-------------------------------------

همچنین از آنجائیکه بازاریابی مانند بسیاری از دانش های دیگر امروز امری تخصصی شده است، اتکای مدیران شرکت‌ها به روش های سنتی گذشته و پیروی از تجربه های قبلی کافی نیست و باید به محض عوض شدن شرایط رقابت ،‌ از شیوه های جدید بازاریابی استفاده کرد و امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند و استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد.

مشاوره کسب و کار و تجارت در زمینه های زیادی می تواند به شما راهنمایی ارائه دهد از جمله اینکه:

  • چگونه و با استفاده از چه راهکار هایی می توانید از رقبا پیشی بگیرید.
• چه استراتژی هایی می تواند سهم بازار را به نفع کسب و کار شما افزایش دهد؟
• ارائه راهکارهایی که می تواند به وفادار سازی مشتری بینجامد.
• چگونه می توان، اعتبار برند خود را افزایش دهید.
• چگونه و با چه روش هایی می توان بازاریابی کرد؟
• چه مکان هایی برای تبلیغات مناسب است و چه میزان تبلیغات برای کسب و کار مفید است؟
• ارائه برنامه های مفید برای جلوگیری از کاهش هزینه های اولیه.
• دریافت راهنمایی و راهکار هایی که به افزایش درآمد می انجامد.
• دریافت راهنمایی و مشاوره درباره ی مدیریت شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال.
• و موارد دیگر که قطعا برای کسب و کار شما سودمند خواهد بود…

 
ارائه ایده های نو و خلاقانه و روش های خروج از مشکلات، مسائلی است که در مسیر کسب و کار، شما را به موفقیت بیشتر سوق می دهد. مشاورین کسب و کار، در شروع استارت آپ و کسب و کار، می توانند ایده های خلاقانه ای به شما ارائه دهند، که قطعا در مسیر رشد و موفقیت کسب و کار شما مفید خواهد بود.

حضور یک مشاور خوب و کار بلد در کسب و کار شما، می تواند به کارمندان انگیزه بیشتری دهد. زمانی که مشاور در سیستم تجاری خود داشته باشید، حضور او نقطه قوت و اتکاء، برای کارمندان خواهد بود؛ چرا که آن ها این دلگرمی را دارند که هر زمان با مشکل یا چالشی درگیر شدند، بتوانند از مشاوران کمک دریافت کنند.

شاید تصور کنید که هزینه استخدام یک مشاور کسب و کار، ممکن بیشتر از کارمندان معمولی باشد، اما این نکته را در نظر بگیرید که این افراد به دلیل مهارت و تجربه ای که دارند، کمک زیادی به سودآوری و موفقیت کسب و کار شما خواهند کرد.

هزینه‌کرد درآموزش و مشاوره به منزله یک سرمایه‌گذاری سودآور است که افق‌های روشنی را پیش چشم بنگاه‌های اقتصادی گشوده و سازمان را برای آینده مجهز می‌کند./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/54j
اخبار مرتبط
سرعت رشد فناوری و تکنولوژی بسیار زیاد است و اگر صاحبان کسب و کار نتوانند خود را با این سرعت تطبیق دهند، به طور حتم با شکست و پسرفت مواجه خواهند شد.
اگر چه رویای داشتن یک کسب و کار موفق و درآمد زا، بسیار وسوسه انگیز و جالب است اما داشتن یک رویا، به تنهایی تضمینی برای موفقیت نیست.
ماشین‌آلات مورد نیاز صنایع غذایی اکنون در کشور قدیمی و فرسوده است و نمی‌توان با این شیوه به تولید مناسب پرداخت؛ در حالی که از دیگر مشکلات این زمینه، استفاده از نیروی انسانی بیش از حد نیاز در خط تولید است.
افزایش نرخ ارز به شدت حاشیه سود اکثر صنایع کشور را کم کرده و هزینه‌های تولید آنها را افزایش داده است، زیرا رابطه‌ی نرخ ارز با واردات، رابطه‌ی معکوس و منفی است؛ یعنی با افزایش نرخ ارز، قیمت کالاهای وارداتی بالا می‌رود.
دایره دخالت دولت در امور اقتصادی به خصوص بخش تولید و قیمت‌گذاری طی چند سال اخیر گسترش یافته و تقریبا بسیاری از کالاها مشمول این لطف مخرب دولتی شده‌اند!
در راستای نقش ایران در جاده ابریشم، ایران بر سر چهار راه ترانزیتی دنیا قرار دارد، اما در سال‌های اخیر به این مقوله بی‌توجهی شده است.
چین برای تجارت به اروپا راه تجارت دریایی را در اختیار دارد، برای تجارت دریایی هم باید کشتی‌های این کشور در اقیانوس آرام از تنگه‌ای عبور کنند به نام «تنگه مالاکا» که در صورت مواجهه احتمالی با آمریکا آن تنگه عاملی برای توقف تجارت جهانی چین می شود.
نقش ایران و بخصوص بندر چابهار به عنوان یک شاهراه و گذرگاه مهم و بندر دریایی برای راه ابریشم و مرتبط ساختن خطوط دریایی به یکدیگر نقشی حیاتی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید