صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج  جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید  جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۲
کد خبر: 7808
گزارشگر: 213
۱۰۰۵
۰
۰
۴
پرواز رئیس جمهور به روسیه امروز صورت گرفت

لحظات ورود ابراهیم رئیسی به مسکو+تصاویر

لحظات ورود ابراهیم رئیسی به مسکو+تصاویر
ابراهیم رئیسی صبح امروز سفر خود به روسیه را با محوریت و موضوع روابط تجاری و اقتصادی آغاز کرد و لحظات ورود او به مسکو در تصاویر ثبت شده است.

به گزارش آسیانیوز، ابراهیم رئیس‌ی صبح امروز سفر خود به روسیه را با محوریت و موضوع روابط تجاری و اقتصادی با مسکو آغاز کرد. این سفر بازتاب گسترده‌ای در رسانه های خارجی داشته است.

خبرگزاری فرانسه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به مسکو را مهم ترین سفر رسمی وی از زمان به قدرت رسیدن برشمرده است.

تصاویری از لحظه ورود ابراهیم رئیس‎ی به مسکو را در ادامه ببینید:(آخرین خبر)

 

تصاویر سفر ابراهیم رئیسی به مسکو asianews

 

 

تصاویر سفر ابراهیم رئیسی به مسکو asianews

 

تصاویر سفر ابراهیم رئیسی به مسکو asianews

 

تصاویر سفر ابراهیم رئیسی به مسکو asianews

 


https://www.asianews.ir/u/54l
اخبار مرتبط
رئیس جمهور در راستای برنامه‌ریزی برای تشکیل کارگروه ویژه «تدوین لایحه جامع حقوق و دستمزد کارکنان نظام اداری کشور» در دستور کار این سازمان دستور فوری صادر کرد.
ژان ایو لودریان به پارلمان فرانسه گفت: مذاکرات ادامه دارد، ولی خیلی پیش می روند و همین امر نیز شکافی را ایجاد می‌کند که شانس دستیابی به راه‌حلی به سود همه طرف‌ها را به خطر می‌اندازد.
مدیر «شرکت صادراتی تهران ستاک» که یک تولیدکننده مشتاق و دور از وطن بود و قصد سرمایه گذاری در کشور را داشت و دارد، در حال آغاز اعمال ایده ها و ارتباطش با بانک ها، مانند بسیاری از صنعتگران کشور، در دام ظلم نظام بانکی ایران افتاد! این تولید کننده، نامه ای به ابراهیم رئیسی نوشته و از او تظلم خواهی کرده است.
در حالی که بسیاری از سهامداران از عملکرد دولت ابراهیم رئیسی در زمینه بورس انتقاد می‌کنند و آن را خلاف وعده‌های دولت بیان می کنند، از ابتدای آبان ماه تا کنون شاخص کل بیش از ۶۰ هزار واحد سقوط کرده است.
در حالی که روز گذشته استاندار خوزستان حاضر به دیدار با کارگران معترض نشد، کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در ادامه‌های اعتراض‌های ۵ ساله خود به وضعیت این مجتمع، در یک تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری شهر شوش، عملکرد دولت ابراهیم رئیسی را «ضد مردمی و ضد کارگری» بیان کردند.
سخنان وزیر امور خارجه دولت ابراهیم رئیسی در هنگام ترک نیویورک حاکی از آن است که او پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان، بریتانیا، فرانسه و همچنین مسئول سیاست خارجی اروپا، چشم‌اندازی روشنی از بازگشت احتمالی به مذاکرات وین ندارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید