صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۶
کد خبر: 7822
گزارشگر: 213
۸۰۷
۰
۰
۴
سرما و یخبندان بی سابقه در کشور ادامه دارد

ایران یخ زد

ایران یخ زد
صبح امروز کمینه دمای 340 شهر و ایستگاه هواشناسی در 28 استان کشور به زیر صفر درجه رسید و به این ترتیب یکی از فراگیرترین یخبندان های امسال را رقم زده شد.

به گزارش آسیانیوز، فراگیرترین یخبندان سال ۱۴۰۰ در کشورمان رقم خورد که طبق آن دمای 340 شهر و ایستگاه هواشناسی در 28 استان کشور به زیر صفر درجه رسید.

صبح امروز کمینه دمای 340 شهر و ایستگاه هواشناسی در 28 استان کشور به زیر صفر درجه رسید. به این ترتیب یکی از فراگیرترین یخبندان های امسال را رقم زده شد.

سرما و یخبندان امروز به خوزستان هم رسید و دمای شهر ایذه در این استان را به منفی یک درجه رساند. در این بین شهرهای، بابارشانی در کردستان با دمای منفی 27.6 درجه سردترین شهر کشور شد.

تنها در سه استان سیستان و بلوچستان هرمزگان و بوشهر استان های بدون یخبندان در شبانه روز گذشته بودند که وضعیت دما در برخی شهرهای آنها نیز کاملا بهاری بود.

دمای هوا در زرآباد سیستان و بلوچستان به 26.7 درجه رسید و گرم ترین شهر کشور شد.

به گزارش تسنیم، با توجه به پیش‌بینی‌های ادامه سرمای هوا و یخبندان در کشور توصیه شده دمای موتورخانه ها طوری تنظیم شود که مردم مناطق سردسیر با مشکل افت فشار مواجه نشود./

https://www.asianews.ir/u/54z
اخبار مرتبط
سازمان هواشناسی اعلام کرد به زودی سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود.
آخر هفته جاری با نفوذ جریانات شمالی بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و چندین استان دیگر آغاز می‌شود.
مقام و کارشناس اداره هواشناسی استان تهران گفت: انتظار می‌رود که متوسط دمای تهران کمتر از نرمال و بارش فصل زمستان به‌ویژه ماه‌های دی و بهمن در حد عادی و در بعضی نواحی شمالی استان بیشتر از حد نرمال باشد.
آخرین داده های هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران و کاهش دما در پایتخت تا ۸درجه سانتیگراد از فردا شب، ۲ دی ماه، خبر دادند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید