صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۱
کد خبر: 7842
گزارشگر: 213
۱۳۵۱
۰
۰
۴
عدم پخش تیم ورزشی زنان از صداوسیما

پیروزی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا

پیروزی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا
تیم ملی فوتسال زنان ایران در نخستین دیدار خود از تورنمنت فوتسال آسیای مرکزی (کافا) روز جمعه اول بهمن‌ماه در برابر ازبکستان به میدان رفت و با کسب نتیجه پنج بر دو پیروز میدان شد؛ در حالی که این رقابت از صدا و سیما پخش نشد.

به گزارش آسیانیوز، تیم ملی فوتسال زنان ایران در نخستین دیدار خود از تورنمنت فوتسال آسیای مرکزی (کافا) روز جمعه اول بهمن‌ماه در برابر ازبکستان به میدان رفت و با کسب نتیجه پنج بر دو پیروز میدان شد.

سحر زمانی‌فرد و فاطمه پاپی در نیمه نخست مسابقه و سارا شیربیگی، فرشته کریمی و نساء احدی در نیمه دوم برای ایران گلزنی کردند.

نخستین پیروزی ملی‌پوشان زن ایران در حالی به دست آمد که به‌رغم برگزاری رقابت‌ها در سطح جهانی، این مسابقه از صداوسیما پخش نشد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از گذشت حدود دو سال در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت کرده است. این تیم آخرین‌بار اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ برای شرکت در تورنمنتی بین‌المللی به روسیه اعزام شده بود.

ملی‌پوشان فوتسال زنان ایران روز شنبه دوم بهمن‌ماه در دومین مسابقه در کافا ۲۰۲۲ به مصاف تاجیکستان می‌روند./


https://www.asianews.ir/u/55i
اخبار مرتبط
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
ورزش کردن در فضای بیرون در فصل‌های سرد سال می‌تواند برای سلامتی ما بسیار مفید باشد و تمرین قلبی عروقی نتیجه‌بخش و افزایش اندورفین به همراه داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان، ممنوعیت فعالیت زنان در رشته بدنسازی را انکار کرد و گفت که «هیچ ممنوعیتی وجود ندارد» و معاون او در امور ورزش بانوان در حال آماده‌سازی مجوز آن‌ها است.
در حالی که فدراسیون به موضوع حذف رشته بدنسازی زنان واکنش نشان داده، در نامه‌ اخیر وزارت ورزش به ادارات کل ورزش استان‌ها فعالیت بانوان در رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زنان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید