صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 7847
گزارشگر: 213
۱۵۳۱
۰
۰
۳
تهدید فوتبال ایران در عرصه بین المللی

حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی؟+فیلم

حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی؟+فیلم
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در یک مصاحبه درباره حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابت های جام جهانی توضیحاتی داده است.

به گزارش آسیانیوز، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به فیفا تعهد دادیم تا ۱۰ اسفند مشکل اساسنامه فدراسیون فوتبال حل شود.

وی در مصاحبه تلویزیونی زیر درباره موضوع احتمال حذف تیم ملی فوتبال کشور از رقابت های جام جهانی توضیحاتی داده است:/صدا و سیما

 

 

https://www.asianews.ir/u/55n
اخبار مرتبط
کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید درباره شکایات از پرسپولیس و استقلال صادر کرد.
روبرت لواندفسکی، ملی‌پوش لهستانی بایرن مونیخ توانست در مراسم فدراسیون جهانی فوتبال گوی سبقت را از دیگر ستارگان برباید و عنوان بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۱ را از آن خود کند.
در آستانه بازی های جام حذفی تست اولیه کرونای فرهاد مجیدی و دو نفر دیگر از اعضای کادرفنی مثبت اعلام شده است، ولی باشگاه استقلال خبر دیگری را دراین باره بیان کرده است.
علی کریمی گفت کی‌روش ابتدا کاشت و بعد برداشت کرد و به خاطر او فوتبال هزینه سنگینی دادیم.
کمیته مستقل کنترل AFC اعلام کرده که این سه باشگاه نتوانسته‌اند معیارهای ضروری (مطابق بندهای ۳.۱ و ۳.۲ اساسنامه صدور مجوز برای باشگاه در AFC) را فراهم کنند و مطابق آن نباید اجازه ورود به لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ را داشته باشند
علی کریمی گفت: باشگاه اماراتی ۱.۵ میلیون دلار برای رضایتنامه قائدی به استقلال پرداخت خواهد کرد که ۳۰۰ هزار دلار آن مشروط به آسیایی شدن این تیم در پایان رقابتهای این فصل لیگ امارات است.
روزنامه کیهان در مطلبی با انتقاد از حضور مهدی مهدوی کیا در یک دیدار دوستانه که مربی تیم مقابل اسرائیلی بود، او را «وطن فروش» خوانده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید