صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۲
کد خبر: 7859
گزارشگر: 213
۷۲۰
۰
۰
۳
نرم‌افزار جدید در پنجره ملی خدمات مالیاتی ایجاد شد

مشاهده لیست پذیرنده‌های مالیاتی

مشاهده لیست پذیرنده‌های مالیاتی
سرپرست معاونت حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران طی نامه‌ای به رئیس اتاق بازرگانی تهران از ایجاد یک واسط نرم‌افزاری در پنجره ملی خدمات مالیاتی خبر داده است که به موجب آن، مؤدیان مالیاتی می‌توانند لیست تمامی پذیرنده‌های خود را مشاهده کنند.

به گزارش آسیانیوز، سرپرست معاونت حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی شهر و استان تهران طی نامه‌ای به رئیس اتاق بازرگانی تهران از ایجاد یک واسط نرم‌افزاری در پنجره ملی خدمات مالیاتی به نشانی MY.TAX.COV.IR خبر داده است که به موجب آن، مؤدیان مالیاتی می‌توانند از طریق وارد کردن شماره ملی خود، لیست تمامی پذیرنده‌های خود را مشاهده کنند.

------------------

بیشتر بخوانید

اجبار «مالکان و مستاجران» به ثبت اطلاعات خود در سامانه املاک

----------------------------------------------------------


حسین زمانی در این نامه توضیح داده است این امکان در اجرای مقررات ماده 11 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و به منظور ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی توسط سازمان امور مالیاتی کشور برای مؤدیان مالیاتی فراهم شده است.

بر اساس آنچه که در بخش دیگری از این نامه آمده است، امکان اتصال هر پذیرنده به پرونده مالیاتی متناظر، درخواست غیر فعال‌سازی پذیرنده، حذف ثبت‌نام اضافی ایجاد شده توسط بانک مرکزی و یا ایجاد فعالیت جدید متناظر با پذیرنده موجود در این تارنما پیش‌بینی شده است.

 

---------------

بیشتر بخوانید

نفت می رود و بنجل چینی به ایران می آید!
--------------------------------------------
این مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی از رئیس اتاق تهران درخواست کرده است که با توجه به اندک زمان باقیمانده تا اتمام مهلت مقرر جهت تناظر پذیرنده‌های فعال قبلی با پرونده‌های مالیاتی و به منظور جلوگیری از عواقب ناشی از عدم اجرای مقررات یاد شده و نیز ایجاد وقفه در کسب‌وکار فعالان اقتصادی، این موضوع به اعضای اتاق اطلاع‌رسانی شود./

https://www.asianews.ir/u/55y
اخبار مرتبط
مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران، با انتقاد از سیاست‌های دولت در زمینه تهاتر نفت با کالا، گفته است چینی‌ها در مقابل نفتی که از ایران می‌برند، هرچه کالای بنجل داشتند را به ما دادند و زیان عظیمی به ما حتی تا سال‌های آتی زده‌اند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به کسری بودجه، نرخ تورم بالا و خشک‌سالی اشاره کرد و گفت: طی این سال‌ها که قطار حرکت اقتصاد کشور متوقف بود، توسعه زیادی در دنیا صورت ‌گرفته است و اگر به همین منوال شرایط ادامه یابد، اقتصاد کشور ما رو به زوال خواهد بود.
وزیر منابع آب عراق، از تشکیل پرونده رسمی و شکایت علیه اسلامی جمهوری ایران در دادگاه لاهه به دلیل سدسازی‌های گسترده خبر داده است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: توافقنامه تجارت ترجیحی ایران و ترکیه بسیار نامناسب است و «با قرارداد ترکمانچای تفاوتی ندارد».
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید