صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۱
کد خبر: 7900
گزارشگر: 213
۸۵۹
۰
۰
۵
حراج فوق‌العاده با وجود باز نشدن ایربگ ها

«جزییات» یارانه و آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو+جدول

«جزییات» یارانه و آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو+جدول
جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده است؛ این در حالی است که در حادثه تصادف بهبهان به دلیل کیفیت پایین محصولات داخلی ایربگ هیچ کدام از خودروها باز نشد.

به گزارش آسیانیوز، با وجود نارضایتی‌ از بازار کیفیت خودروهای داخلی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو این هفته هم برگزار شد. این طرح از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه ادامه دارد.

بعد از حادثه بهبهان و باز نشدن هیچکدام از ایربگ‌ها نارضایتی نسبت به خودروهای داخلی افزایش یافته و چندی پیش وزیر صمت نیز در حاشیه بازدید از خودروهای این تصادف زنجیره‌‌ای گفت: یکی از دلایل این حادثه، بهرحال مرتبط با کیفیت خودروها است؛ این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد تا تخلفات صورت گرفته بررسی و پیگیری شود.

طرح فروش فوری ایران خودرو و پرداخت یارانه

با این حال هنوز هم هر هفته فروش فوری محصولات خودروسازی‌ها ادامه دارد.

جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه مورخ هفتم بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد.

در این طرح سه خودرو پژو پارس، ۲۰۷ دستی و دنا پلاس با موعد تحویل سه ماهه به فروش می‌رسد.

تاثیر مذاکرات بر قیمت خودرو
کارشناسان معتقدند، اخباری که ازمذاکرات وین منتشر می‌شوند تاثیر روانی بر بازار دارد. اگر نتایج مثبت باشند، نرخ دلار کاهش می‌یابد و در نتیجه قیمت خودرو نیز کاهشی می‌شود. اما اگر نتایج مثبت نبود و نرخ دلار افزایش یافت، قیمت خودرو صعودی می‌شود.

تجارت نیوز نوشت با افزایش نرخ دلار قیمت‌ خودرو افزایش می‌یابد اما در مقابل، کاهش قیمت دلار تاثیر چندانی در قیمت خودرو ندارد. اما به عقیده کارشناسان حوزه خودرو اگر کاهش قیمتی در پی باشد بسیار جزئی خواهد بود و تاثیر چندانی در بازار ندارد.

اما در ماه گذشته در حالی که دلار کاهشی بود، قیمت خودرو افزایش یافت. به گفته کارشناسان این افزایش قیمت خودروهای صفر به دلیل حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است و خودروسازان به دلیل اینکه در آینده با ارز نیمایی واردات قطعات صورت می‌گیرد، از کاهش قیمت خودرو جلوگیری کرده‌اند./

https://www.asianews.ir/u/571
اخبار مرتبط
در حالی که نارضایتی از قیمت‌ها چه از جانب خودروساز و چه از جانب خریدار ادامه دارد، با اینحال همچنان طبق روال هر هفته فروش‌های فوق‌العاده خودرو پابرجاست.
لیست مالیات بر خودروها منتشر شد.
اگر قصد خرید خودرو دارید و پول کافی ندارید، به جز خرید قسطی خودرو راه دیگری وجود ندارد.
روند قیمت ها در بازار خودرو ریزشی شده است و خودروهای پراید، پژو، دنا و سمند شاهد کاهش قیمت ها بودند.
یزد- فرمانده انتظامی استان توصیه و هشدارهای پیشگیری از سرقت خودرو را به شهروندان ارائه کرد
به نظر می رسد برنامه ایران خودرو برای کاهش تولید گروه های پژو ۲۰۶ است که البته همه گروه های پژو از خط تولید حذف نخواهند شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تقاضای خودرو در کشور یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه است و آنچه امسال تولید می‌شود یک میلیون دستگاه است که ۵۰۰ هزار دستگاه کمبود عرضه خواهیم داشت و این کمبود در سال آینده جبران می‌شود.
محسن رضایی وعده دو برابر شدن یارانه ها را از دی ماه 1400 داده و گفته است: طبق پیش بینی‌ها و برآورد‌ها هر خانوار رقمی معادل ۸۰۰ هزار تومان نقد و کالا یارانه دریافت خواهند کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید